Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

12
@wandelaar

ja dat klopt idd je krijgt ervoor betaald das logies :geek: maar ik heb tot nu toe geluk dat ik maar 2 wijken hoef te lopen maar wat ik dus wilde zeggen dat ik het gewoon voor mijn anderre gollega,s sneu vind als zij zich kappot moeten werken maar begrijp me goed als je bij mij in het team zou werken en wist wat er allemaal aan de gaande is zou je me groot gelijk geven. en vooral als je een postplus als baas heb waar geen lachje van af ken en alleen aanzich zelf denkt en je niet eens help als je un probleem hebt en daar niks aan tegen doet.

ik heb betere tijden gekend bij tnt post en nu is het hellaas totaal anders sinds we een nieuwe postplus hebben is dat helemaal veranderd er is geen gezellige sfeer meer er word veel minder gelachen slechte comunicatie en als je alleen maar het woord: gekort,bezuinigingen hoort dan is de lol ervanaf

en ik neem aan dat je met plezier naar je werk gaat en niet met tegenzin want dat werkt niet neem ik aan?!

groetjes

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

13
effe nog snel iets daarbij zeggen over die 3 wijken o.a. 2 wijken lopen, wij worden wel ervoor betaald maarrr wij worden dan ook weer gekort! en daarbij is het vaak voorgekomen dat we uitloop vaak niet kregen betaald terwijl we er recht op hebben,

laat ik ut zo zeggen bijvoorbeeld : een wijk word 9 minute gekort dus als over die wijk 2 halfuur loopt dan word er twee keer 9 minute gekort en bij somige wijken worden er zelfs 12 minute gekort of 6 minute gekort enzovoorts

als wij geen reclame met de post brengen worden wij niet gekort en als we geen reclame hebben worden gekort
ja sorry ik bedoel dat is asosiaal of niet bedoel wij werken hard voor onze centen en ik vind dat ze het recht niet hebben om dat te doen terwijl zij gewoon de volle loon krijgen zonder gekort te worden

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

14
Ik geef je ook groot gelijk hoor, vooral als je inderdaad een postbode plus hebt die niet echt meedenkt. De sfeer is ook erg belangrijk, het moet wel een beetje leuk blijven allemaal. Toen ik nog bij TNT werkte hadden we gelukkig een goeie postbode plus. Ik ben er kennelijk nog net op tijd weg gegaan. Wij werden al wel gekort op dagen dat er geen HAH was, maar nog niet als er minder post was, dus ik haalde het gemiddeld wel in de tijd die ik er voor betaald kreeg.

Als ik jou was zou ik toch maar eens een beetje om me heen gaan kijken of er nergens anders een leukere baan is voor je. Ik ben bang dat het met al die bezuinigingen alleen maar vervelender gaat worden...

Succes! Groetjes, wandelaar

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

15
ja ik denk dat het toch tijd word om eens rond te gaan kijken of ik een leukere baan kan vinden maar dat word wel moeilijk want banen liggen op dit moment niet voor het oprapen ik heb het al eens mee gemaakt dat ik een half jaar zonder werk zat omdat er gewoon geen geschikte baan voormij was + heb ik nog voor uitzend buro,s gewerkt wat ook niet echt lukte

maar ik geef de moed niet op 8-)

bedankt voor je berichtje

groetjes

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

16
Gewoon je je tijd doorgeven, heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Vorige week dinsdag stond mijn dienst tot 15:00. De dienst was ingekort tot 14:30 i.v.m. weinig post. Er was echter wel 3x HAH, dus ik zei donderdag tegen mijn Team Coach, ik was niet om 14:30 klaar. Maar om 15:15. Volgende dag was het veranderd.

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

19
Mooi om hier even bij aan te sluiten, er stond vandaag over dit onderwerp iets in het MZ-journaal, dat als het goed is alle medewerkers hebben ontvangen. Er stond een artikeltje in over plus- en minuren bij postbezorgers, en een artikeltje over de invoering van een 'oranje kaart'. Lijkt me redelijk op dit onderwerp van toepassing, dus indien interesse, moet je het maar even doorlezen...

Re: Hoeveel verdien je bij TNT?

20
Ik ben er een aantal jaar geleden mee gestopt met het post bezorgen op de fiets. Het was echt leuk werk dat geef ik toe. Ik moest toen die ook mijn eigen wijk helemaal sorteren en vervolgens in de fietstassen doen. Bij tnt hebben ze toen tegen mij gezegd dat ik na een poosje met een auto ging werken omdat ik toen die tijd mijn rijbewijs heb gehaald. Maar goed Tnt beloofd dingen maar komt ze niet na. Dus ik heb toen ontslag genomen en heb toen even ander werk gedaan. Nu zit ik in de koeriersdiensten. En ga binnenkort voor mijzelf beginnen. En dan liggen de prijsen anders. Voor elk dorp die je rijd. krijg je een gevarrieerd bedrag die bedraagt tussen de € 1,30 tot € 1,90 of misschien nog wel boven de € 2,00. Als je dan dus 169 pakketten hebt en je levert er gemiddeld 33 pakketten per dorp of stad af. Reken dan maar uit wat je dagelijks binnen haalt. Ik ken iemand die verdient zo 1000,- in de week als het niet meer is af en toe. Maar goed reken maar uit je moet je geleasde bus betalen je verzekering betalen en nog een paar andere dingen. Je houd ongeveer in de maand voor je zelf een bedrag over van om en na bij € 3000,- euro over. Klinkt lekker. Maar goed na een jaar of 3 wil de belasting zien of je kan gaan groeien. En eventueel een BV of een V.O.F kan worden. Omdat je een grote omzet in het jaar hebt.
cron