Re: TNT vordert geld van mij??!!??

23
@88CE

wat ik zo lees op het forum is.... Goed in de gaten houden hoeveel uur je daadwerkelijk aan het werk bent.
en dan gaat het niet over overschrijding van een kwartier/ half uurtje..
de ene keer heb je minder tijd nodig, de andere keer iets meer.

maar als het per bezorgdag een uur of meer bedraagt, houd het zelf bij... wordt het wel uitbetaald?! ;)

uit ervaring weet ik..
de veronicagids vertrok... naar de concurrent...er ging tijd van de postbezorger af.
de veronicagids kwam terug... er kwam geen tijd voor de postbezorger bij.
en dan onder het mom.... de post loopt zo terug... nou dat valt wel mee, want de h.a.h. is bij
postnl de laatste tijd alleen maar toegenomen... ;)

Re: TNT vordert geld van mij??!!??

24
idd, dat idee kreeg ik ook dat ik eerder een folderwijk heb dan een postwijk.
mijn contract is 3½ uur (x2 omdat ik 2 wijken heb) per dag wat ik ruimschoots binnen de tijd redt (behalve vandaag dan :lol: )
Ach, ik heb er plezier in en zal er nooit rijk van worden.

Re: TNT vordert geld van mij??!!??

25
@88CE

voor drie dagen neem ik aan... want postnl neemt toch niemand meer aan voor
5 x 7 uur= 35 uur per week? dan hadden ze de fulltime postbodes wel kunnen houden ;)

of doe jij 2 wijken in 3 1/2 uur... de eerste in 2 uur, de tweede in 1 1/2.. ;)

maar uhhh... we wijken gezamenlijk weer flink af van het forum onderwerp... tnt vordert geld van mij?
je moet toch niet BETALEN nico voor het mogen lopen van al dat folderwerk? :lol:

tip.... kom over naar sandd... nog geen h.a.h.... en toch veel post. ECHTE post..

Re: TNT vordert geld van mij??!!??

27
@88CE

het is ook overal hetzelfde nico.
hebben ze je nodig , mag je meer uren maken..

dat is bij sandd ook zo.. we gingen van 3 naar 2 ( en sommigen al naar 1 vaste ) wijk toe.
want het moet een bijverdienste blijven.. en de post moet naarmate het volume toe neemt bij sandd
op 1 dag weg te lopen zijn door de bezorger.

maar in winterse tijden als het verloop groter is... dan is weer van alles mogelijk..
als de post maar weggelopen wordt ;)

Re: TNT vordert geld van mij??!!??

30
Wout schreef:(..)P.S. Schoonmaken levert overigens meer op, misschien een idee?
Misschien een idee om je eerst eens beter te (laten) informeren m.b.t. de meeruren bij Postnl als postbezorger dan ondoordacht te schreeuwen?

Je extra uren worden, na goedkeuring van je TC, in het volgende emolumententijdvak uitbetaald. 8-)
cron