Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

22
Carla41 schreef:@Newman

en dan te bedenken dat je als je 4 uur werkt wel 2 wijken zal hebben.
van gemiddeld 400 adressen?

tja dan ben je met 3 folders op dinsdag al 2400 stukken kwijt.
en de rest is gewone post.

sterkte newman :!:
Het is 1 wijk, en deze telt iets van 700 adressen. Maar ik heb vergeleken met mijn collega's wel met afstand de grootste wijk (qua posthoeveelheid althans).

Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

23
Carla41 schreef:@postbode7
maar het ging over 3000 stukken waarvan ik er van uitga dat 2/3 h.a.h. is en 1/3 post.
Die aanname is onjuist. Het gaat in mijn geval echt om iets van 3000 geadresseerde poststukken. De folders heb ik niet meegeteld, dat zijn er niet zoveel, want de meeste adressen in mijn wijk willen geen hah.

Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

25
Ik ben wel benieuwd hoe het salaris gaat worden als mijn CAO per 1 juli ingaat. Hoeveel tijd gaan ze voor mijn wijk(en) berekenen? Dat is de grote vraag. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of OVO beter zou zijn. Ik dacht altijd van wel. Zeker met gaaf veel post kreeg ik soms 60 op een dag. Of ik dat dan zal halen ondanks het vakantiegeld dat er dan bijkomt?Joost mag het weten maar ik ben Joost niet en weet het niet. :lol:
Volgens mij kan ik makkelijk 2 wijken houden en blijf ik ruim onder de max. 16 uur per week. Kan het ook met gemak af. Vroeger bij SMN had ik het hele dorp van zo'n 1000 adressen.

Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

29
€ 200,-- per maand voor 5 dagen werken is niet veel. Zeker niet als je ook nog hah erbij moet bezorgen. Dan heb je weer een extra schoudertas nodig voor de zijstraten. Hebben jullie 1x of meermalen per week hah? Je hebt zeker een kleine wijk waar je 2 uur over doet? (verzendenontvangen). Wij bij Sandd hebben nog geen hah tussen de post. Hoeft voor mij ook niet zo nodig. Bezorg die liever op een aparte dag. Dat gaat sneller. Kun je zo alle huizen met N/J en N/N voorbij lopen :lol: .
cron