Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

32
verzendenenontvangen schreef:Ik krijg bij PostNL iets van dik 200 euro in de maand, dan werk ik 5 dagen in de week. Bij Sandd waar ik nu niet meer werk kreeg ik 175 euro per maand waarbij ik slechts 2 dagen hoef te werken. Ik overweeg om weer bij Sandd te gaan werken denk ik.
200 euro per maand, voor 5 dagen werk? Dan werk je zeker maar 1 uur per dag?

Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

37
Ik ben benieuwd wat in augustus mijn totale loon zal worden. Ik heb dan nog maar 1 wijk. Iemand in mijn dorp had zich zelf opgegeven voor een wijk. Vanuit het depot was niet actief gezocht. Ze vonden het bij depot Breda ook vervelend voor me. Ach, die kunnen er ook niets aan doen. Het is van hogerhand beslist.:evil: Ja lekker hoor. Laat die CEO dan ook maar voor vet veel post in mijn wijk zorgen. Hebben meer van jullie dit 1 wijkbeleid al aan den lijve ondervonden? Wat vonden jullie hiervan? Meer post? Neckermann is gestopt, de diepvriesman heeft nu een dikke catalogus voor 2012/2013 uitgegeven dus daar komt ook even niets meer van. En de Intermediair is digitaal gegaan. En van die lage aantallen in juli word ik ook niet vrolijk. Hoewel die lage aantallen met dat warme weer het wat minder bezwaarlijk is. Het wordt morgen 30 graden. Puf puf.Werk ze.

-

38
Ik kom van PostNL maar binnenkort kan ik hoogst waarschijnlijk bij Sandd beginnen.
Wat is beter bij Sandd? een vast contract of betaald per opdracht?

Wat denken jullie erover? Geef me aub alle ins en outs wat de voor- en nadelen zijn.
cron