Te laat uitbetalen Sandd

1
Ik erg me mateloos dat Sandd mijn geld zo laat uitbetaalt.
meestal rond de 18 de van de maand.
Dus Maand Februari Krijg je pas 18 maart.
En dan als je het moet doorgeven aan de bijstand.
Ben ik meestal te laat om door te geven.
En dan zeg ik dat het Sandd ligt.

Re: Te laat uitbetalen Sandd

3
Werk je voor een onderaannemer? Ik werk voor een onderaamnemer en die betaalt altijd pas tussen de 18e en de 20ste van de maand. Ik krijg mijn vergoeding meestal op de 18e. Soms iets later. Toen ik nog voor TNT werkte kwam het salaris ook pas rond de 22ste van elke maand. Collega's die een uitkering erbij hadden konden dat gewoon doorgeven. Nooit problemen mee.

Dat kan dan toch gewoon doorgegeven worden als je bijstand hebt? Uitbetalingen van ook de bijstand (en ook andere uitkeringen) komen toch pas aan het einde van de maand? Zo tussen de 24ste en de 30ste?

Of zie ik dit verkeerd?

Re: Te laat uitbetalen Sandd

4
Je krijgt het geld hoe dan ook niet in de maand dat je ervoor gewerkt hebt, omdat het een variabele beloning is.
De Belastingdienst verwacht ook geen betaling voordat je het geld werkelijk hebt ontvangen, dus moet de Bijstand er ook niet moeilijk over doen. Van geld dat je tegoed hebt kun je nog geen brood kopen.

Re: Te laat uitbetalen Sandd

6
slagvaardige schreef:Je moet altijd van de maand daarvoor doorgeven. Dus wat je in februari verdiend hebt, krijg je altijd pas in maart. Dat is overal zo.
Bij veel werkgevers (ook PostNL) krijg je je salaris in de mand zelf, niet een maand later. Ik kreeg mijn salaris over maart op 20 maart uitbetaald. Alleen overwerk krijg je met een maand vertraging uitbetaald.
cron