Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

22
postbode7 schreef:Wanneer gaan Gamma, Karwei en AH weg bij PostNL? Per januari 2016 of eerder? Als ik dat weet kan ik erop letten waar ze dan terecht komen. Dan meld ik het wel op het forum. Daar ik zelf nog voor Spotta bezorg zie ik het al op de zaterdag of er folders bijgekomen zijn. Ben bij Axender gestopt maar krijg zelf nog wel folders voor mezelf. Even afwachten dus maar. Krijgen jullie van PostNL dan helemaal geen h.a.h. meer? Dat vinden vast diverse mensen bij jullie helemaal niet erg.
Het antwoord op je eerste vraag is simpel, en luidt: NIET. Wat bij ons door de TC verteld is dat AH overweegt om weg te gaan van PostNL naar het Spotta-pakket (wat overigens ok van PostNL is), en dan zouden Gamma en Karwei van de dinsdag naar de zaterdag gaan. Dat alledrie weg zouden gaan, daar is geen sprake van. Overigens is het ook maar zeer de vraag of Ah weggaat, want die zijn zeer gesteld op bezorging op zaterdag, en Spotta wordt (bij mijn weten) pas twee dagen later bezorgd.

Ik sluit ook niet uit dat het een soort schijnbeweging is van PostNL als excuus om weer in de tijden te snijden. Net als een paar jaar geleden toen de gidsen van Avro, KRO en NCRV naar Selectmail zouden gaan. Toen ging ook gelijk het mes in de tijden. De betreffende gidsen zijn echter (in onze regio, althans) nooit weggeweest. Alleen Veronica is gedurende een jaar of 2 (?) weggeweest, maar is uiteindelijk ook teruggekomen. Maar ja, dat is typisch PostNL. Een hoop gekrakeel over klanten die weggaan, maar over de klanten die terugkomen hoor je ze nu nooit tegenover ons bezorgers.

Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

25
Carla41 schreef:ook bij mijn vestiging van postnl is tijdens werkoverleg vandaag meegedeeld dat Gamma en Karwei
vanaf 1 -01-2016 naar Spotta ( vsp) zullen gaan.

behalve bij newman :D
Ik citeer alleen maar mijn TC, maar het zal niet de eerste (of de laatste) keer zijn dat íe uit z'n nek lult. Maar goed, ik loop persoonlijk liever met de Ah folder dan voor hetzelfde geld met Gamma/Karwei.

Re: Actualisatie bezorgtijden/lopen

27
slagvaardige schreef:Bij ons in Arnhem is op "Mijnwerk" net een linkje geplaatst over de nieuwe tijden. Misschien bij jullie ook.
Klopt, had het filmpje via andere wegen al gezien en mijn onderbouwde bezwaar al klaargelegd, maar dat zal wel weer ongehoord retour afzender gaan. Ben benieuwd naar die bedrijfsgeheimen... maar het allerbelangrijkste: was er wel een gevulde koek??? :) ;) (voor het eerst overleg 'op' depot)
Ik ga niet gratis werken, dat weten ze al.
cron