Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

24
Klopt ook wat je zegt pb21.
Misschien heeft de persoon al eens geklaagd en werd er niets aan gedaan dat die uit eigen beweging zelf maar een (verkeerde) oplossing ging zoeken.
Zelf heb ik 7 scholen in mijn wijk, die zijn zaterdag gesloten, in het begin nam ik dat ook mee naar huis om op dinsdag te bezorgen.
Had ik wel een tas extra op de piekdag, dus laat maar liggen tot (dal)woensdag.
Toch maar de TC gebeld wat ik hier nu mee moet, al die herstelstikkers en boekhouding zat ik niet echt op te wachten.
Hij gaf me een tip (die ik hier niet kan vertellen, er lezen ook anderen mee) om niet te stikkeren, niet mee naar huis maar wel dinsdag kunnen bestellen.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

25
De post voor de scholen werd bij ons op zaterdag vastgehouden en werd door de sorteerders op maandag meegegeven met de bezorgers. Dus de post van zaterdag kwam dan altijd de maandag daarop bij de scholen aan. In de vakanties werd de post voor de scholen (i.o.m. die scholen) ook vastgehouden. En dan na de vakantie alsnog bezorgd.

Triest voor die bezorgster hoor. Ja, wie weet heeft ze inderdaad wel eens aan de bel getrokken. Voor een kleinere wijk of een dag minder of iets dergelijks, maar is er niets mee gedaan. Je weet het niet. Ik hoop niet dat dit haar zal blijven achtervolgen. Hopelijk vindt ze gauw een andere baan.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

28
Lol, ik op mijn leeftijd over een hek springen :lol:
nee, de bussen staan achter de voordeur in de hal (en nee ik ga geen sleutels vragen)
Wat de ruk, de tip die ik kreeg van de TC
Gooi ze gewoon in een brievenbus dan ligt het dinsdag vanzelf weer in je tas :mrgreen:
1x gedaan en daarna "gewoon" de stikkers met herstellen.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

29
De scholen die in onze wijken waren (en de scholen in een andere wijk die ik op maandag had) hadden geen van alle een brievenbus. Je moest per adres het schoolgebouw in lopen en de post persoonlijk aan de concierge afgeven. Het waren een aantal scholen bij elkaar (in de wijken Elderveld en De Laar-West in Arnhem) en om die scholen heen zat inderdaad een groot hek, waar je niet overheen kon. Het hek zat ook in het weekend (en door de weeks na een bepaald uur) op slot. De post van zaterdag moest dan wel vastgehouden worden. Bij 88CE zullen de hekken ook wel dicht zitten.

Het dorpsschooltje waar mijn dochter op zit, heeft wel een brievenbus in de deur, dus daar kun je gewoon de boel in duwen. Voor deze school geldt die regel van post vasthouden uiteraard niet.

p.s. @88CE, oh nee, post teruggooien in de oranje brievenbus was bij ons een doodzonde hoor. Post dat bijvoorbeeld van scholen terug moest, omdat er geen brievenbus was, dat ging in de bak, naar het sorteercentrum terug. Zodat ze wisten wat er achter was gebleven.
cron