Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

32
Valt wel mee hoor slagvaardige, ik voelde ook al dat er iets niet klopte om zomaar in de oranje bus te mikken vandaar maar even de boekhouding er bij doen.
IN de school mogen wij niet, ook niet IN een winkel om post af te geven.
Er was een geval geweest dat een postbode vriendelijk aan de balie de post bracht op school, later waren er 2 mobieltjes vermist en zij moest door de mangel , want de postbode zou het wel gedaan hebben.
btw, de titel mag ook wel eens veranderd worden, denk dat niemand nog post van TNT kan verwachten :lol:

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

33
@88CE

ach, weet je wat een doodzonde is... post van sandd in de oranjebrievenbus gooien.
dat betekent direct ontslag . ;)

je schrijft.. in een winkel mogen we niet.. ?
wat doen jullie dan, leg je de post voor de winkel op de straat neer of zo.

ons is gevraagd post voor bedrijven/winkels juist binnen af te leveren , ook al is er een brievenbus.
niet zo moeilijk trouwens want we bezorgen voor de dag om is. :lol:

niets leuker trouwens, als je bij banken/huisartsen... e.d. moedwillig de witte streep en andere klanten negeert, om
even de post aan te bieden.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

34
Pb21
Dat is juist het geval, winkeliers worden gedwongen om een postbus te nemen, of thuis laten bezorgen.
Anders retour "geen brievenbus".
Dit kan denk ik per regio verschillen, en wat je zegt, niets is mooier dan persoonlijk een poststuk overhandigen daar doen we het eigenlijk voor toch, althans ik wel tegen een brievenbusklep is moeilijk lullen. ?
niet zo moeilijk trouwens want we bezorgen voor de dag om is. (Y)

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

35
postbode21 schreef:ach, weet je wat een doodzonde is... post van sandd in de oranjebrievenbus gooien.
dat betekent direct ontslag
Weten jullie klanten dat? Want die mikken hem zo in onze bussen als ie verkeerd bezorgd is. Maar eerst komen ze mij dan op mijn falie geven omdat IK hem verkeerd in de gleuf gedaan zou hebben.
Jullie maken de fout en wij krijgen er van langs.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

36
@88CE
over het algemeen bezorgt postnl de post natuurlijk wel, alleen hierboven niet (haha)

kijk, dan kost het me mischien een halve minuut,, maar dat persoonlijke contact met die winkelier
dat heb ik er dan wel voor over. dan maar een langer rondje. ;)

op mijn route heb ik een adres, beetje off topic nu, daar woont een heel oude dame.
helaas 2x in de week slechts, maar ze steekt altijd haar duim op als ze de postbezorger ziet.
het zijn de kleine dingen... die het werk zo afwisselend maken.
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 15 feb 2012, 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

37
@jan272

als er sandd post door een klant (geadresseerde) in de oranje brievenbus wordt gedaan,
betaalt sandd ,dacht ik, gewoon aan postnl die poststukken die worden doorgegeven.
dat is een onderlinge afspraak tussen de postbedrijven. zal ook wel vice versa gelden.

waar ik op doel, is dat als een sandd bezorger, ladingen vol post in de oranje brievenbus stort,
dit teruggaat naar sandd. deze ziet aan de code , welke bezorger en dan zijn de rapen gaar.

en het volgende jan, het overkomt een sandd bezorger ook dat hij te horen krijgt dat de post niet
goed is bezorgd en dan staat er het poststempel van postnl op.
geen probleem hoor, MENSEN werk wat mij betreft. meestal neem ik het mee en bezorg het alsnog
op het juiste adres.

ik laat de bewoner dan wel even zien, door welk postbedrijf het is bezorgd... (voor de volgende keer).
maar daarna bezorg ik het gewoon op mijn route.n dat doe jij toch ook neem ik maar aan ;)
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 15 feb 2012, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: TNT bezorgd onze post steeds maar niet

38
postbode21 schreef: ik laat de bewoner dan wel even zien, door welk postbedrijf het is bezorgd... (voor de volgende keer).
maar daarna bezorg ik het gewoon op mijn route.n dat doe jij toch ook neem ik maar aan ;)
Doe ik ook, ga niet lopen miepen dat jij iets niet verkeerds zou hebben gedaan
Korte uitleg aan de klant die tevreden weer gaat bankhangen.
Volgende dag krijg je een uitbundige hand opsteek uit de woonkamer
Makkelijker kunnen we ons werk niet maken, wel leuker.

Re: TNT bezorgt onze post steeds maar niet

39
88CE schreef: btw, de titel mag ook wel eens veranderd worden, denk dat niemand nog post van TNT kan verwachten :lol:
Nee, doe ik niet. :lol: Toen ik de topic een jaar geleden ben gestart was de naam nog TNT. Inmiddels is mijn oude, gemummificeerde bericht nieuw leven ingeblazen, na een tijd 'dood' te zijn geweest. Wel leuk om te zien. ;)
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 15 feb 2012, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
cron