Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

3
zucht.
je hebt een contract voor bepaalde uren op bepaalde dagen. als je op meer dagen kunt en er is werk dan werk je meer. je hebt geen slaapdiensten. je wordt ook niet betaald voor de dagen dat je wel wilt maar niet hoeft. jij leeft nog in de 70-er jaren. toen alles nog kon en niks te gek was. je vragen worden steeds flauwer. woon je samen met miqigirl of zo? die komt met dezelfde soort vragen. keer en keer opnieuw.

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

4
Misschien toch niet zo'n rare vraag.

Ik denk, als ik het zo lees, dat Verzendenenontvangen niet de bezorgers met contracten voor bepaalde dagen bedoelt, maar de echte oproepkrachten die geen contract voor bepaalde dagen hebben. De mensen die gewoon in geval van nood op te roepen zijn. Vaak zijn dat studenten.

Er zijn veel bedrijven (niet alleen Postnl) die met oproepkrachten werken. Bijvoorbeeld in de zorg.

Wij maakten bij de touroperator waar ik voor werkte ook gebruik van oproepkrachten. In geval van ziekte, als er geen vervanging door vaste medewerkers was, werd zo'n oproepkracht gebeld. Kon die niet of nam die persoon niet op, dan werd de volgende van de lijst gebeld. Net zolang tot we er eentje te pakken kregen. Maar geen idee of ze nu verplicht werden om thuis te blijven. Het lijkt mij persoonlijk van niet.. Het lijkt mij ook logisch dat je als oproepkracht niet betaald krijgt, mocht je je eventueel beschikbaar moeten houden. (er zijn grenzen) Ik kan mij voorstellen dat je alleen de echt gewerkte tijd uitbetaald krijgt.

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

5
@slagvaardige

ben je met me eens ... verzendenenontvangen schrijft wel vaag.
of verzendenenontvangen schrijft allerlei postings over terwijl deze ze zelf niet begrijpt

of zit het hele forum voor de gek te houden.
ik denk het eerste :lol:

niemand zal zich afvragen of je als je een oproepkracht zou zijn.... dat je dan in
die uren dat je niet werkt een vergoeding zou ontvangen..

waarvoor? voor de uren dat je niet werkt???

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

6
Ik ben het er wel mee eens dat het vage vragen zijn ja. En dat dit zeker een vage vraag is. Niet lelijk bedoelt overigens. 8-)
Verzendenenontvangen moet maar even komen uitleggen wat hij of zij nu bedoelt. (Y)

Ik vraag mij overigens ook af, waarom Verzendenenontvangen dit allemaal van Postnl wil weten. Hij of zij werkt toch voor Sandd? (als ik het goed begrijp tenminste)

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

9
Ik wil nu even reageren op de berichten van verzendenenontvangen. Hij/zij lijkt mij dezelfde persoon als Postbode21 ook al zegt deze persoon van niet. Hij/zij werkt voor Sandd, maar weet/wil ook alles weten van PostNL.

Ik heb maar 1 conclusie: dit is Postbode21 onder een andere naam. Zolang deze persoon op het forum zit, ga ik niet meer posten. Ik begon het juist weer leuk te vinden en dan komt hij/zij weer terug. Overal word geheimzinnig over gedaan, werkt terwijl hij/zij in de ziektewet zit enz. Nee, voor mij hoeft het niet meer.

Als hij/zij meer van PostNL wil weten, dan gaat die daar maar solliciteren.
cron