Nee, zo'n kantoorbaan is niets voor mij. Ik heb dat vanaf 1994 t/m 2000 gedaan en ik werd eigenlijk gillend gek. Sinds 2004 ben ik lekker in de buitenlucht bezig en dat bevalt me prima. Geen baas die in mijn nek hijgt. Ik kan pauze nemen wanneer ik wil en op de fiets stappen wanneer het mij uitkomt.

Bovendien ben ik lekker in beweging. (ik ben in die jaren flink wat afgevallen ook) Het verdiend niet veel, maar toen ik nog in het toerisme zat verdiende ik vrijwel net zo weinig.

Ja, je zit wel even lekker in de warmte binnen als het gesneeuwd heeft buiten. Maar ach.. nu met Sandd en VSP ben ik buiten ook zo lang niet bezig en zo vaak sneeuwt het nu ook weer niet. En als het giet wacht ik wel even.
Mijn man verklaart me voor gek. Maar hij zit de hele dag op zijn gat op een stoel binnen. Vanmiddag klaagde hij nog wat een slechte conditie hij heeft. Nou... die van mij is super!

Bij Postnl had ik collega's en dat was supergezellig. Nu heb ik dan geen collega's die ik elke dag zie, maar ik zie wel genoeg mensen en vaak ook dezelfde mensen in de straten waar ik kom. Met sommigen maak je een praatje. Is toch ook hartstikke leuk. En je ziet ook collega's en concullega's lopen. Als je je wijk al een tijdje loopt, leer je die ook kennen. Dus nog een reden om lekker niet op kantoor te hoeven zitten. Dan zit je elke dag tegen dezelfde chagrijnige koppies aan te kijken.