Re: Werken bij Netwerk VSP

162
Berber schreef:@Geertjan: Eind van de middag hebben we een mail gehad van vsp waarin ze melden dat het contract beeindigd wordt en waarin ze melden dat we deze week nog een brief krijgen waarin ze verder melden wat er gaat gebeuren. Ze vragen ons af te wachten tot deze brief en te wachten met vragen tot hierna. We hebben dus wel persoonlijk bericht gehad. Helaas pas na 16:00 terwijl ik het vanochtend om half 7 al online las!

- Daarnaast had ik bewust voor vsp gekozen omdat zij maar 1 keer per week bezorgden. Ik heb wel bij Sandd geinformeerd, maar ben daar aan de telefoon vrij onprofessioneel te woord gestaan en zij wilden mij in een buitenwijk dumpen. Twee keer per week is ook niet te doen voor mij.
- Postnl is ook te vaak lopen voor mij.

Het lijkt er dus op dat het voor mij echt ophoudt na vsp............folderwerk zie ik ook niet echt zitten. Is toch echt een andere tak van sport.
Bij postNL mag je ook maar 1 dag per week werken, het is toch een flexbedrijf. Lijkt mij tenminste.
Ik hoop dat je iets anders vind wat bij je past.

163
postbode21 schreef:@@Jette

Jij mag de tandartsdozen.... Geef mij dan Eigenhuis...
Jij mag de Ziggo...... Geef mij dan de ... H&M ;)

Lees ik het nou goed... wordt je nou ook een soort van depotcoach?
levert extra vergoeding op, toch! Gefeliciteerd! ;)
Als wij het voor het zeggen hadden dan.... ;)

164
postbode21 schreef:@@Jette

Jij mag de tandartsdozen.... Geef mij dan Eigenhuis...
Jij mag de Ziggo...... Geef mij dan de ... H&M ;)

Lees ik het nou goed... wordt je nou ook een soort van depotcoach?
levert extra vergoeding op, toch! Gefeliciteerd! ;)
Dank je, postbode21.
Lijkt me wel leuk om te doen.....idd levert extra geld op! :lol: :lol:

166
@postbode21: inmiddels paste mijn schoonvader op. Hij koos de dag en tijdstip, als het maar donderdag of vrijdag was natuurlijk. En dan ging ik even lekker anderhalf uur op pad, want langer was ik niet bezig.

Een weekkrant is hier geen optie. Weleens naar gekeken en eigenlijk moet je overal meerdere keren lopen of hebben ze regelmatig plotseling extra bezorgingen.

@geertjan: alleen maar gelezen dat postnl voor minimaal 3 dagen zoekt of zaterdagbezorging en voor dat laatste pas ik. Ook ik heb mijn voorwaarden ;)

Helaas is het niet anders, maar heb wel de pest in!!

Maar uhhh zitten jullie nu de post al te verdelen???? We lopen nog 5 weken hoor!! :evil: :lol:

169
Berber schreef:@Geertjan: Eind van de middag hebben we een mail gehad van vsp waarin ze melden dat het contract beeindigd wordt en waarin ze melden dat we deze week nog een brief krijgen waarin ze verder melden wat er gaat gebeuren. Ze vragen ons af te wachten tot deze brief en te wachten met vragen tot hierna. We hebben dus wel persoonlijk bericht gehad. Helaas pas na 16:00 terwijl ik het vanochtend om half 7 al online las!
Ik heb offiecieel nog niks vernomen van mijn onderaannemer ...
Het is balen voor iedereen, ook de onderaannemers.
Ik had net geregeld dat de invalwijk van een paar weken geleden in 2-en zou
worden gehakt (1/3 voor mij) Dat geld was toch een welkome aanvulling met 2 pubers ...
Groetjes, Annelies

170
@Doro

:lol:
zou "Newman" er ook de humor van in zien? ik denk het wel ;)

@Berber

Nee hoor! Loop ze nog met plezier de komende weken!
het is toch aan te raden als je 1 keer in de week wil lopen..
Postnl op zaterdag...

kan je partner goed oppassen en kan jij het langzaam maar zeker
naarmate je kinderen groter worden uitbouwen.!
het is toch te proberen Berber ;)