Jij mag de tandartsdozen.... Geef mij dan Eigenhuis...
Jij mag de Ziggo...... Geef mij dan de ... H&M

Lees ik het nou goed... wordt je nou ook een soort van depotcoach?
levert extra vergoeding op, toch! Gefeliciteerd!

Bij postNL mag je ook maar 1 dag per week werken, het is toch een flexbedrijf. Lijkt mij tenminste.Berber schreef:@Geertjan: Eind van de middag hebben we een mail gehad van vsp waarin ze melden dat het contract beeindigd wordt en waarin ze melden dat we deze week nog een brief krijgen waarin ze verder melden wat er gaat gebeuren. Ze vragen ons af te wachten tot deze brief en te wachten met vragen tot hierna. We hebben dus wel persoonlijk bericht gehad. Helaas pas na 16:00 terwijl ik het vanochtend om half 7 al online las!
- Daarnaast had ik bewust voor vsp gekozen omdat zij maar 1 keer per week bezorgden. Ik heb wel bij Sandd geinformeerd, maar ben daar aan de telefoon vrij onprofessioneel te woord gestaan en zij wilden mij in een buitenwijk dumpen. Twee keer per week is ook niet te doen voor mij.
- Postnl is ook te vaak lopen voor mij.
Het lijkt er dus op dat het voor mij echt ophoudt na vsp............folderwerk zie ik ook niet echt zitten. Is toch echt een andere tak van sport.
Als wij het voor het zeggen hadden dan....postbode21 schreef:@@Jette
Jij mag de Ziggo...... Geef mij dan de ... H&M![]()
Dank je, postbode21.postbode21 schreef:@@Jette
Jij mag de Ziggo...... Geef mij dan de ... H&M![]()
Ik heb offiecieel nog niks vernomen van mijn onderaannemer ...Berber schreef:@Geertjan: Eind van de middag hebben we een mail gehad van vsp waarin ze melden dat het contract beeindigd wordt en waarin ze melden dat we deze week nog een brief krijgen waarin ze verder melden wat er gaat gebeuren. Ze vragen ons af te wachten tot deze brief en te wachten met vragen tot hierna. We hebben dus wel persoonlijk bericht gehad. Helaas pas na 16:00 terwijl ik het vanochtend om half 7 al online las!