Re: Werken bij Netwerk VSP

191
Kan ook zijn dat onze wijk geen hah had vandaag. Krijgen we het morgen misschien. Heeft de bezorger ook eens op dinsdag een wat rustiger dagje gehad. :mrgreen: Trouwens, ik zit me te bedenken... misschien is hier ook wel de Geo-route gestart. Ik zal het eens vragen als ik de bezorger zie en anders als ik mijn eigen Sandd-wijken en VSP-wijk loop. Dan kom ik ook altijd wel iemand van Postnl tegen.

Wat betreft VSP; ik had gisteren de bezorgmanager aan de telefoon en die zei dat zij gewoon doorgaan. Ze hebben buiten VSP ook post van andere bedrijven. Nou, ik denk dat VSP de grootste klant was. Maar ja, we zullen wel zien. Morgen komen de kratten en dan staat er misschien wel wat op de bezorgbon. Anders vraag ik het de chauffeur wel (dat is toevallig ook de bezorgmanager) of hij al iets meer weet.

192
@slagvaardige,

Post van andere bedrijven?
Af en toe kom ik 1 of 3 poststukken van Straatenpost tegen in de bak.
Die kunnen we straks toch niet apart gaan bezorgen.

Van Holland Post Groep horen we ook niks meer.
Doet jouw depot ook pakketpost ?
Mijn oude depothouder van Selektmail doet Selektvracht.
Hij wilde voor de H.P.G gaan werken maar tot nu toe heb ik niets meer gehoord.

195
postbode7 schreef:Hebben jullie ook in de krant gelezen dat de stekker uit VSP post wordt gehaald? Ik las het in NRC- next en de Telegraaf. Het wat ook op t.v. Nu moeten 5000 bezorgers weer naar een ander bijbaantje gaan zoeken om niet achter de geraniums te belanden. Voor diversen onder hen was het ook een mooie aanvulling op het pensioen. Ik baalde ook wel al heb ik daar geen wijk. Ik hoopte wel erg op een wijk. Die kan ik nu wel op mijn buik schrijven. Maar voor hen is het veel erger.
Ja, ik heb het ook gelezen. Leuk trouwens dat de bezorgers niet al eerder op de hoogte werden gebracht. Maar goed, ik ben het zo langzamerhand wel gewend om als grof vuil behandeld te worden. Het is misschien ook maar beter dat een aantal postbedrijven nu weg zijn. Twee grote postbedrijven is eigenlijk wel genoeg voor Nederland. Zo is er toch nog een beetje concurrentie. Al zou het beter zijn als Sandd wat groter zou worden, want op dit moment is het niet echt een concurrent voor PostNL. (PostNL heeft namelijk 10 keer zoveel post.)

197
Wat doen jullie qua regels??? Ik heb onwijs weinig post.....120 stuks en had eigenlijk makkelijk vanavond wel wat kunnen lopen. Hadden jullie dat gedaan???? Ontslaan kunnen ze me niet meer, maar ja je hebt toch een overeenkomst over bepaalde dagen.

198
@berber,

Als de post gesorteerd is heb ik ook zin om het meteen weg te brengen.
Maar ik doe het liever niet, elke keer ben je bang om betrapt te worden.
Het is geen tijdkritische post maar bezorg nooit op zaterdag.
Komt het echt een keer niet uit moet je het gewoon doen.
Ben wel eens een bezorger op woensdag avond tegen gekomen.
Niemand maakt zich hier druk om.
Nu nog worden er Ziggo bladen van 7 oktober bezorgd, ze mogen blij zijn dat we het nog netjes bezorgen.
We hoeven net wat je zegt niet meer bang te zijn om hiervoor ontslagen te worden want dat zijn we al :lol:
Ook vanmiddag geen brief in de bus. :evil:

199
Berber schreef:Wat doen jullie qua regels??? Ik heb onwijs weinig post.....120 stuks en had eigenlijk makkelijk vanavond wel wat kunnen lopen. Hadden jullie dat gedaan???? Ontslaan kunnen ze me niet meer, maar ja je hebt toch een overeenkomst over bepaalde dagen.
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Probeer er nog van te genieten zolang het nog duurt.

200
Nou heb het eerste deel inmiddels weggebracht en vanmiddag komt mijn schoonvader toch oppassen zodat ik het 2e deel kan doen zodat ik vanavond niet hoef.
Volgende week is het onwijs veel post (voor mijn wijk dan) dus ben best even benieuwd hoe ik dat ga doen. Dan heb ik echt even mijn tijd nodig. Nu met krap 100 stuks (zo weinig heb ik nog nooit gehad) deed ik het gewoon tussendoor naar school, maar dat kan volgende week niet.
Maarja dat zijn zorgen voor volgende week.