Re: Werken bij Netwerk VSP

211
Pfff geheel tegen mijn principes in woensdagavond al een deel weggebracht samen met de oudste. Vandaag nog 3 straten gedaan en de halve wijk klaar. Maarja nu het winkelgedeelte nog en mijn schoonvader kan oppassen, maar mijn oudste is ontzettend dwars en wil niet meer dat opa oppast en mijn man heeft het druk op zijn werk. Maar denk dat ik morgen vraag of hij wat eerder thuiskomt zodat opa niet hoeft op te passen.
Ik had de oudste de woensdag en de vrijdag beloofd dat hij de volle aandacht zou krijgen dus wil hem die nu ook even geven. Het is nog even wat weken doorzetten nu, maar denk dat ons gezin van al dat geregel niet vrolijker zou worden. Hoe klote ik me ook voel dat deze beslissing voor ons genomen is is het voor de rust van de oudste misschien wel beter :?

Re: Werken bij Netwerk VSP

212
Newman schreef: Er is door postbodes vaak geroepen dat post van PostNL werd doorgesluisd naar VSP. En omdat op de meeste VSP post interdaad TNT Post (of PostNL) Port Betaald staat, klinkt het wel aannemelijk. Maar als je dan de aantallen post ziet waar het om gaat stelt dat doorsluizen toch niet zo heel veel voor. PostNL is goed voor 4 miljard stuks per jaar, VSP slechts 120 miljoen. Dus hooguit 3% die is doorgesluisd.
Dat doorsluizen is nu ook niet meer nodig, want bijna alle postbodes zijn toch al weggepest. Dus daarom wordt VSP ook opgeheven. In 2010 waren de aantallen bij VSP vele malen groter.

Re: Werken bij Netwerk VSP

216
Handige link @bucky666, want vond het zwaar irritant dat je nu maar 1 week vooruit kijkt.
Bij mij lopen de aantallen en kilo's nog niet zo extreem op, maar nog wel steeds extremer dan de afgelopen tijd. Wonderlijk nog steeds, maarja je doet er nietss meer aan,
cron