Re: Werken bij Netwerk VSP

292
Eigenlijk hoort het volgende niet op een postforum maar ik wil het toch even kwijt.
Netwerk VSP reageert niet op bezorgklachten. :twisted:
Nu weet ik dat er mensen hier op dit forum naast post ook reclamefolders bezorgen en die ook echt netjes bezorgen.
En voor hun is dit verhaal.
Als je geen folders hebt ontvangen kan je je klacht hierover via de website van VSP melden.
Nu klaag ik al ruim een maand en tot nu toe geen enkele reactie.
Volgens mij worden die klachten ook helemaal niet gelezen volgens mij.
Bellen kan ook maar dan heb je telefonisch contact met een computer en niet met een persoon.
Dus wil je lekker makkelijk verdienen ga folders bezorgen en dump de helft ergens in een plantsoen of stop ze in de open haard want het interesseert ze totaal niks.
Daarentegen werd je klacht bij het andere folder bedrijf keurig afgehandeld.
Deze is gestopt en de folders zitten nu bij Axender die ook reageert als je weer een tijdje niks ontvangt.

Re: Werken bij Netwerk VSP

293
@Doro

Heb een maand of twee geleden een klacht ingediend .
op mails werd niet gereageerd maar nadat ik gebeld had..( kreeg een dame van vsp aan de lijn..)
is er toch snel gehandeld want die wijk werd de week daarop en tot nu toe door een nieuwe bezorger gelopen.

Re: Werken bij Netwerk VSP

296
@postbezorger01,

Netwerk VSP is al een tijdje gestopt met post.
De post hebben ze overgeheveld naar Post.nl.
Ze zijn alleen verder gegaan met h.a.h. reclame.
De nieuwe bezorger die bij ons in de straat moet bezorgen is een dumper volgens mij.
Ik heb Netwerk aan de telefoon gekregen en mij is beloofd dat ze er wat aan gaan doen.
Was niet de enigste bewoner die geklaagd had.
Maar vandaag weer geen reclame in de bus.
Kan je wel online die folders inkijken maar ik mis die stickeracties van de Hema en straks misschien van AH.
Die liggen niet in de winkel.
Iedereen kan een fout maken maar dit duurt nu al zes weken.

Re: Werken bij Netwerk VSP

297
Groot gelijk dat je klaagt als je al weken geen folders krijgt. Het is inderdaad mogelijk dat hij de boel dumpt. Het kan ook zijn dat hij ze thuis houdt en dan in de papiermand mikt. En VSP moet er ook iets aan doen. Zo is het wel erg makkelijk verdiend. Het is gewoon fraude want je laat je betalen terwijl je niets uitvoert. In mijn straat wordt ook regelmatig het Kanton niet bezorgd. Na een week of 2 ga ik dan weer klagen. Meteen klagen vind ik niet netjes want ieder mens kan zich wel eens vergissen en een adres overslaan maar het moet niet te vaak gebeuren. En inderdaad VSP doet alleen nog in folders en weekkranten.

Re: Werken bij Netwerk VSP

299
Hier ben ik het helemaal eens Bucky666, VSP post stopte er al in 2011 mee (een paar maanden na Selektmail). Opheffen dit topic wat post betreft. De folders zitten hier nu bij VSP en Axender. Die laatste heeft sinds februari dit jaar ook de Oosterhout in haar portfolio. Het Kanton hadden ze al.
cron