Bezorgbonnen en aantal poststukken?

1
Echt nog een groentje met veel vragen :D
Wanneer wordt een bezorgbon definitief? Hij staat nu nog steeds op voorlopig en het is toch al dinsdagavond.

Hoeveel poststukken hebben jullie gemiddeld per wijk?? Er werd mij vertelt dat hij schatte 100 a 200 poststukken, maar dat dat puur een schatting was. In het begin kon het zijn dat het nog op moest lopen omdat de wijk uitbesteed is geweest. Nu de eerste week zit het ver onder de 100, maar voor de komende week zit het nu al bijna tegen de 300 aan en zie ik het nog telkens oplopen. Mijn wijk bestaat uit 840 adressen. Wat is bij jullie gemiddeld??

Re: Bezorgbonnen en aantal poststukken?

2
@berber,

Daar ben ik weer.
Die bezorgbonnen worden op het laatst definitief, de aantallen kloppen meestal.
Als je de bonnen afgemeld hebt en op terug klikt krijg je de prognose voor de volgende week en die erop te zien.
Gemiddeld heb je 200 stuks. Hier in Brabant bezorg ik de bladen voor Ziggo bijna h.a.h. Gelukkig hadden ze die over 2 weken verdeeld.
Reclame van Steps, Hans Anders,en Dell is niet zo zwaar. Laatst had ik het blad van de Vereniging Eigen Huis.
Het blad Villa d Árte is een zware jongen die bij houders van een visa card wordt bezorgt.
Ik doe de post nog niet zo lang en ben ook elke keer weer benieuwd wat er komt.
Als er geen bezorger is voor de wijk geven ze het mee aan de bezorger van Post.nl

Re: Bezorgbonnen en aantal poststukken?

3
Ohhh ben nu net terug van school en zie dat week 38 ook al begint te tellen!!! Hahaha over een paar weken let je er waarschijnlijk niet meer op, maar nu is alles nog zo "spannend". Kijk een paar keer per dag of de aantallen al omhoog zijn gegaan. deze week met 36 poststukken heb ik echt zoiets van peanuts, maar dan denk ik ohjeeeee volgende week, best spannend!!! Hahahaha

Tot wanneer kunnen de aantallen veranderen?? Welke dag ongeveer?? Ik zag dat zakelijk tot maandag aan mag leveren en dat het dan dezelfde week nog bezorgd wordt. Dus kunnen je bonnen tot maandag of dinsdag dan nog aangepast worden??

Aha? Dus waarschijnlijk is mijn wijk de laatste maanden gewoon door post.nl gelopen en krijg ik nu langzaam weer de post terug. Nou ja mijn buurvrouw/vriendin krijgt per uur betaald dus die poststukken minder zal ze niet wakker van liggen. We lopen gedeeltelijk hetzelfde.

Ohja Ziggo hebben we hier niet denkt mijn man.

Re: Bezorgbonnen en aantal poststukken?

6
36 poststukken is wel weinig ja haha. Maar.. het zal t.z.t. heus wel oplopen. En zo'n eerste keer is het misschien wel fijn, dat je niet meteen overloopt in de post. Kun je ook een beetje de wijk leren kennen. Ik vond het de eerste keer (dat was bij Selektmail dan) best spannend. Ik kwam in een wildvreemde wijk terecht. Ja, en zoek het dan maar uit waar je moet zijn. Ik kreeg geen plattegrond mee, helemaal niets. En toen bestond Google nog niet, dus kon ik het niet online opzoeken. :lol:
Soms kon ik mijn fiets niet meer terugvinden. Wist niet meer waar die stond. :mrgreen:

Re: Bezorgbonnen en aantal poststukken?

10
@postbode 21: nou zoals in het andere topic dus te lezen had de koerier mijn poststukken niet mee. Baal er wel van, want had inderdaad gehoopt op een rustig beginnetje. Voor komende week staan er namelijk al 300 poststukken en elke dag loopt het nog op. Tja het kan gebeuren, maar baal er wel super van dat ik hierdoor mijn makkelijke begin misloop (en weer een week moet wachten, ik wil zo graag beginnen!!!)
cron