Ja, ik heb ook een VSP-wijk!

1
En ik heb net de helft van de wijk weggebracht. Mijn oude depothouder van Selektmail werkt nu (ik had begrepen per 1 september of zoiets) voor VSP (Selektnet Expresse) en vroeg of ik interesse had. En natuurlijk had ik dat. Ik kreeg gisteren per email 3 open wijken aangeboden en ik mocht er eentje uitkiezen. Bij een wijk zitten een paar straten die ik ook voor Postservice loop. Dus die wilde ik wel doen. Hij vroeg of ik deze week kon beginnen. Ik OVO per email afgedrukt en getekend. Ik had gisteren niets gehoord, maar vanochtend stond er ineens een VSP chauffeur met 6 volle bakken op de stoep. Om kwart voor 9 en ik had mijn pyama nog aan! :lol: Dus de straten die alleen van VSP zijn (die ik dus niet met Postservice kan combineren maar gauw gesorteerd en net weggebracht. Het was behoorlijk veel. Bijna Huis aan huis Nuon. Ik hoefde mij niet af te melden volgens de chauffeur, maar ja.. ik denk dat ik voorlopig toch maar even een email stuur als ik klaar ben. Ik heb geen bezorgbon gekregen en ook nog geen bezorgnummer. Maar J.H. kennende, (dat is de depothouder. @Nijmegen kent hem wel) komt dat wel goed! Volgende week woensdagochtend komt de nieuwe lading. Wel fijn dat je er twee dagen over mag doen. De wijk is echt groot. Doet me echt denken (ook die hoeveelheid post van vandaag) aan de oude Selektmail tijd. :) En dan dezelfde depothouder ook nog! (Y)

Hoe zit het eigenlijk met de vergoeding? Ik zal hier eens rondneuzen, misschien staat het er al wel ergens hier.

De tassen zijn wel een stuk dieper dan van Sandd/Postservice. Gebruik ik die gewoon. ;)

p.s. Ief, zou jij mij ook permissie willen geven om op het VSP deel van dit forum te kunnen komen?

Re: Ja, ik heb ook een VSP-wijk!

2
@slagvaardige: Welkom zal ik dan maar zeggen he ;) Heb jij nog eerder je post voor VSP gelopen, ik heb nog niks :?
hahaha.

Maar als het goed is krijg je snel een inlog voor de vsp site en kan je daar je bonnen voort afmelden, want vanaf volgende week krijg je geen papieren bezorgbonnen meer!!

Re: Ja, ik heb ook een VSP-wijk!

3
Wat een bak was dat zeg! (6 volle bakken dan haha) Stond ik daar in pyama! Misschien dat ik daarom geen bezorgbon heb gekregen. Ik heb er nog even een emailtje achteraan gestuurd met de vragen en dan zal ik het wel horen. Het kan natuurlijk zijn dat ik nu voor een onderaannemer van VSP werk. Dat geeft niet voor mij, maar het kan zijn dat het dan anders gaat. Ik zou het wel fijn vinden als ik ongeveer weet hoeveel post ik weggewerkt heb. :D

Ja, dit ging echt allemaal supersnel. Nu ben ik op dinsdag, donderdag en vrijdag onder de pannen.

Ah weet je @Berber, nu krijg je die 36 enveloppen er volgende week bij. Met meer post loopt het ook wel fijner hoor. Anders fiets je maar van adres naar adres. Fiets op, fiets af. Ik heb liever een flinke stapel op de arm. Fiets ergens neerzetten en een rondje lopen.

Re: Ja, ik heb ook een VSP-wijk!

4
@slagvaardige,

Gefeliciteerd met je nieuwe postwijk.
Die VSP wijken van mij zijn ook groot, was ik gewend bij DHL.
Leuk dat het je vorige depothouder is.
Uit betalen doen ze 2 keer per maand. Hoef je niet zo lang op je geld te wachten.
Ook post van DHL zal je wel tegenkomen.
Heb je een buiten brievenbus? Bij mij doen ze de bezorgbonnen altijd in de brievenbus.

Re: Ja, ik heb ook een VSP-wijk!

5
Ik vind het heel fijn dat ik niet perse thuis hoef te zijn als de post komt. Ze zetten het gewoon beschermd onder het afdakje bij de deur. Net als bij DHL destijds. Ze komen het vroeg brengen, dan zal ik er dus wel zijn. Maar ja, het wel goed dat ik geen rekening hoef te houden met bloktijden zoals bij Postservice. Dan moet je thuis zijn tussen kwart over 2 en kwart over 4 en dan komen ze pas na half 5/5 uur. :roll:

Ik heb vandaag de straten meegenomen die ik ook voor Postservice loop en nog wat straten daaromheen, daar in de buurt dus. Ik deed er een uurtje langer over, ook omdat de stapels wat groter waren. Maar het was wel fijn. Liever iets grotere stapels dan af en toe een envelopje in een straat.

Re: Ja, ik heb ook een VSP-wijk!

6
Onder welk depot val jij slagvaardige? Mijn depot in Dongen doet helaas niet mee met VSP. Anders had de depothoudster me al lang gebeld want ze weet wel dat ik daar veel interesse in zou hebben. Hier doet VSP het gewoon zelf. Een echtpaar doet hier het hele dorp. Volgende week gaan ze op vakantie en mag ik het een week doen. Helaas maar 1 week. Voor mij mogen ze wel een maand op vakantie gaan. :lol: Kan ik lekker een maand op donderdag post bezorgen. Goed voor de lichamelijke, geestelijke en financiële conditie. De autoroute zou ik dan combineren met die van Sandd.
cron