Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31
Nijmegen schreef: Niet slim om als ondernemer op 1 paard te wedden.

Onverwachts opgezegd ? Zeker niet ! In alle contracten was een opzegtermijn opgenomen, zowel voor DHL als de depothouder. DHL heeft zich keurig aan de opzegtermijn gehouden, er waren depots bij die bv 1 jaar opzegtermijn hadden, deze zijn volledig door DHL betaald gedurende 1 jaar.
En waarom werden de bezorgers hierover niet geinformeerd? :twisted: Want DHL had dus blijkbaar al een jaar eerder het contract opgezegd. Dat moet dan al in April 2010 geweest zijn.

Ik weet nog wel dat hier heel geheimzinnig over werd gedaan tegenover de bezorgers: "Nee hoor, we weten nog van niks. Maar we houden u op de hoogte uiteraard."... jaja

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

32
@jandegraaf

het sop is de kool niet waard jan..
ik schreef letterlijk:"
je spreekt over wij.. dat betekent dus dat je geen bezorger bent maar onderdeel van het depot ?"
dat Vraagteken had je kunnen beantwoorden met: Nee...!

Allen die overwegen depothouder van Vsp (eigenlijk subondernemer) te worden is nu wel goed gewaarschuwd!
en ik neem aan dat DAT nu vooral de bedoeling van je schrijven was..

ga je nu zelf nog bij andere postbedrijven werken Jan...? ;)

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

33
bucky666 schreef:
Nijmegen schreef: Niet slim om als ondernemer op 1 paard te wedden.

Onverwachts opgezegd ? Zeker niet ! In alle contracten was een opzegtermijn opgenomen, zowel voor DHL als de depothouder. DHL heeft zich keurig aan de opzegtermijn gehouden, er waren depots bij die bv 1 jaar opzegtermijn hadden, deze zijn volledig door DHL betaald gedurende 1 jaar.
En waarom werden de bezorgers hierover niet geinformeerd? :twisted: Want DHL had dus blijkbaar al een jaar eerder het contract opgezegd. Dat moet dan al in April 2010 geweest zijn.

Ik weet nog wel dat hier heel geheimzinnig over werd gedaan tegenover de bezorgers: "Nee hoor, we weten nog van niks. Maar we houden u op de hoogte uiteraard."... jaja
@ Bucky 666

Nee dit was niet bekend in april 2010 maar is pas door hoofddirectie in Duitsland half december 2010 bekend gemaakt aan DHL Global Mail in Nederland. Wij als vestigings en Regio managers zijn direct dezelfde dag geinformeerd door de Nederlandse directie. Het voltalig personeel was ook allemaal voor eind december 2010 geinformeerd. De depots die een opzegtermijn van bv 1 jaar hadden zijn tegelijk opgezegd met de depots die bv maar een wederzijdse opzegtermijn van 3 maanden hadden. De depots van 3 maanden hebben een financiele tegemoetkoming gekregen van 3 maanden, en de depots die een opzegtermijn van 1 jaar hadden, hebben de vergoedingen voor 1 jaar gekregen.

Iedereen van het vaste personeel is per 30 mei 2011 ontslagen. Er waren medewerkers met een opzegtermijn van 1 maand of van 3 maanden of van 6 maanden, Ik zelf heb bv gewoon tot eind juli salaris van Sandd ontvangen. Er zijn nu nog ex-collega's die bv in november 2010 een verlenging van hun jaarcontract met 1 jaar hebben gehad, die krijgen nog salaris van Sandd tot eind november 2011, terwijl ze vrijgesteld van arbeid zijn.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

34
postbode 21 nog een keer probeer ik U duidelijk te maken wie het hier over wij schreef.
de tekst in het artikel op dit forum geplaatst op 19 okt. 2011 om 00.39 is door mij geschreven tot en met de UITROEPTEKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
de tekst na de !!!!!!!!! is een reactie van depot Breda en door mij op dit forum geplaatst
deze reactie begint met wij.
verder heb ik op dit moment geen postwijk en zal voorlopig zeker geen werk bij VSP meer krijgen
of denkt U dat VSP niet mee kijkt op dit forum?
ik heb verder ook niets van doen met depot Breda heb alleen goede band met dit depot
of vindt U dit soms raar na een samenwerking van ongeveer 15 jaar ?

gr. JAN.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

35
@jandegraaf

Je wil alleen maar tieren en leest wat naar je teruggeschreven wordt niet eens. :lol:

of Vsp nou mee leest of niet... het zou ondenkbaar zijn dat jij daarvoor zou willen werken toch?
ach.... binnenkort zit je bij Sandd of Postnl..
reken er maar op dat het er daar niet veel anders aan toe gaat.

ik sluit deze discussie met je af en wens je sterkte toe !
cron