Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21
Geplaatst: 18 Okt 2011 22:18 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Vandaag even gebeld met een goede kennis binnen VSP, ze zijn inderdaad aan het afbouwen binnen VSP.
Hij kon mij nog niet teveel vertellen, maar Breda heeft inderdaad gelijk dat er bepaalde afspraken, die mondeling zijn toegezegd, niet worden na gekomen. De personen die dit hebben afgesproken werken inmiddels niet meer bij VSP. ( ??)

Maar er was ok wel spraken van een klein kwaliteitsprobleempje...

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22
reactie van depot breda over het door mij (jan de graaf) op dit forum geplaatst onderwerp VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wij hadden namelijk inderdaad geen bezorgklachten, dit is dus niet de rede dat VSP heeft opgezegd. Onze kwaliteit is altijd goed geweest, ook bij SelektMail.
En het is zo dat wij onze poot stijf konden houden omdat wij natuurlijk ook nog SelektVracht hebben (ook al gaat dit dan wel ten koste van sorteerders en chauffeurs!). Veel andere oud depots van SelektMail hebben dit niet en als zij tegen VSP ingaan en de samenwerking word gestopt hebben ze niets meer. En daar rekent VSP natuurlijk op. Al moet ik een van de reacties wel gelijk geven : Je moet je beleid natuurlijk niet vastpinnen op 1 opdracht gever maar het is natuurlijk wel zo dat VSP een grote is en deze vaak als basis word gebruikt, zeker na het geheel onverwachts stoppen van SelektMail.

En voor diegene die dus willen weten welke afspraak ze niet nakomen: ze betalen niet het afgesproken tarief voor het sorteren, maar dit staat ook al in de brief.

En dat andere depothouders niet klagen kan best zijn dat ze daar wel het afgesproken tarief vergoeden, ze hebben alleen bij ieder depot een ander tarief afgesproken. En als een depothouder akkoord gaat met een tarief waar hij zelf bij moet leggen dan is dat natuurlijk zijn probleem en zal vsp er ook niets aan veranderen.

Verder is het wel heel opvallend dat VSP niets op papier zet, ook niet na een aantal keren vragen door ons!

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23
@Jan

Je poot stiif houden Jan?... lijkt me niet reeel, als ik lees dat bezorgers vriendelijk worden bedankt.
of doen de bezorgers er dan niet toe?
je spreekt over wij... dat betekent dus dat je geen bezorger bent maar onderdeel van het depot?

Vsp als basis lijkt me niet zo zakelijk, Jan..
van de 200 klanten van Dhl zijn er 170 overgegaan naar Sandd..

en als je maar 1 keer in de week post loopt en een werkgebied hebt dat wel 3 x groter is dan een
sandd wijk....
en toch maar een halve/ hele/ 2 tot heel soms 4 bakken post?

net als bij dhl... al was daar, met de veronica best nog aardig post te lopen...
maar kijk is in de spiegel... het geheel onverwachte sluiten van dh l?
wat bleef er nou over na het vertrek van Veronica..?

en al jaren leed dhl verlies op de nederlandse postmarkt... dat werd geaccepteerd om voet
aan de grond te houden in Nederland..

als je met die Wetenschap.... toch het avontuur met Vsp bent aangegaan als zelfstandige depothouder
dan vraag ik me af..... niets geleerd met de lessen van dhl?

voor de landelijke PostMarkt is het maar beter... 2 postbedrijven i.p.v. tientallen kleintjes...
er blijft dan zoveel onderweg hangen dat er uiteindelijk niets over blijft...

En Vsp Breda gaat natuurlijk op zoek naar een andere depothouder..
want ontmantelen zullen ze blijven doen als je Nijmegen leest.. ;)

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24
postbode 21

eerst eens goed lezen want na de tekst VSP bedankt!!!!!!!! volgt een reactie van het depot Breda en niet van mij
dus ik ben niet degene die hier over WIJ spreekt
en in alle verder door U opgenoemde punten hebben in dit verhaal niets te doen
het ging en gaat er mij nog steeds om ,om aan de handelswijze van VSP aan de kaak te stellen.

met vr. groet Jan.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25
jandegraaf schreef: zeker na het geheel onverwachts stoppen van SelektMail.
Niet slim om als ondernemer op 1 paard te wedden.

Onverwachts opgezegd ? Zeker niet ! In alle contracten was een opzegtermijn opgenomen, zowel voor DHL als de depothouder. DHL heeft zich keurig aan de opzegtermijn gehouden, er waren depots bij die bv 1 jaar opzegtermijn hadden, deze zijn volledig door DHL betaald gedurende 1 jaar.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26
Nijmegen ook U moet de stukjes op dit forum eens beter lezen
zeker beter kijken naar degene die wat schrijft.
nl. jandegraaf schreef niet ZEKER NA HET GEHEEL ONVERWACHTS STOPPEN VAN SELECTMAIL.
postbode 21 was degene die schreef :
het geheel onverwachte sluiten van dh l?
met vr. groet Jan

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29
@Nijmegen

zo te lezen wil jan de graaf niet horen wat een ander van deze zaak denkt ,
en wordt het een welles/nietes verhaal.

Jan, het is een forum en dat betekent dat er ook een andere visie kan bestaan op
wat jij beschrijft.
in een aantal zaken... vsp wil het onderste uit de kan halen... ga ik echt wel met je mee
ALS je goed leest , zou je dat toch moeten beamen.

waar het om gaat is... Jouw depot in Breda stopt met de samenwerking met Vsp..
voor je het weet is er een nieuw depot dat het werk overneemt.

Jij zal er dus zo te lezen NIET gaan werken... maar het merendeel van de bezorgers
die graag een postbijbaantje hebben zullen moeiteloos overstappen.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30
postbode 21 jan de graaf wil best horen wat een ander van de zaak denkt
men moet mij echter geen teksten in de schoenen schuiven die niet van mijn hand zijn.
het stukje tekst waar het overgaat is in een reactie aan mij geschreven door het depot breda
deze reactie van het depot breda is inderdaat door mij op dit forum gezet maar dat maakt van mij niet de schrijver van deze tekst.
vadaar mijn reactie van eerst goed lezen.

met vr. groet jan.
cron