nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

1
ok nog 5 weken te gaan en dan gaan ze rommelen met een nieuwe omgeving. Het is woensdag en mijn bezorgbon van deze week is nu al verlopen...............gaat lekker. Hoef ik dan mijn post niet meer te doen?? :lol:

Waarom nog deze gekkigheid als het over 5 weken allemaal opgedoekt is?

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

2
@berber

om de afspraken met de klanten na te komen anders gaat dat hun forse boetes opleveren.
ze zijn denk ik bang dat de bezorgers er massaal per direct mee stoppen.
en dan is er een vsp/postnl probleem.

Berber, jullie hebben toch een opzegtermijn bij VsP van een maand?
Bij Sandd kan je per direct stoppen. ;)

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

3
@postbode21,

We hebben een opzegtermijn van 2 weken.
Maar omdat ik op donderdag kan bezorgen stop ik nog niet want er komt best nog wat post aan.
Ben echt benieuwd waar de post straks naar toe gaat.
De klant heeft niet voor niks voor niet tijd kritische budgetmail gekozen.
En daar hangt een ander prijskaartje aan dan aan de tijdkritische post van Post.nl.
Sandd moet nog steeds groeien om aan de c.a.o. te kunnen voldoen.
Dus als ik hun was.... :idea:

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

4
@Doro

Ja, natuurlijk niet stoppen Doro, doorgaan tot het laatste poststuk..
ws. lopen contracten per jaar dus zal er niet veel veranderen voor je.

wat gaan we merken als het merendeel van de post overkomt naar sandd
gezien onze wijken veel compacter zijn
een halve krat per wijk? ;)

de tandartsdozen van dhl hebben we al een tijdje bij sandd
ik hoorde dikke reisgidsen... eigenhuis... ziggo.... en floddertjes van h&m?

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

5
@postbode21,

De Sandd wijk is bij mij niet compact.
Het is een jaren 70 wijk die bestaat uit rijtjes huizen met VOORtuinen en grote bungalows.
Vaak verspringend genummerd. Doolwijken worden ze ook wel genoemd.
Ruim 700 adressen.Net zoveel als bij VSP.
Alleen als de Ziggo komt dan wordt het wat vaker herladen.
Vaak fiets ik van bus naar bus bij al die vrijstaande huizen.
En we kunnen lekker vroeg beginnen.
In het begin vond ik 400 stuks post veel en nu vind ik weinig.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

6
Het zou vet gaaf zijn als de Ziggo naar Sandd gaat. Laat maar komen die handel. Welke grote klanten heeft VSP post nog meer behalve de Ziggo? De ANWB met de Kampioen soms? Laat die klant ook maar naar Sandd gaan. Trouwens- zoals iemand al vermeldde - de klanten kozen niets voor niets voor VSP. Ze willen goedkoop hun post regelen en daar kan Sandd wel in voorzien. PostNL mooi niet. Die gaan de prijzen weer verhogen tot wel 50 ct. Natuurlijk is partijenpost wel voordeliger. Maar Sandd is nóg voordeliger. Daarvoor moet ze blijven zorgen. Dat ze een stukje onder de prijs van de grootgrutter blijft. Net zoals de Liddl een stukje goedkoper moet blijven dan de AH.
Sandd weet er al van dat VSP post zal verdwijnen. Het depot had al een bericht gekregen van het hoofdkantoor. Ik had gelijk het bericht op de bezorgersweb gezet op de dag dat het in de kranten stond. Had het meteen die dag ook bij Sandd gemeld. Nu maar afwachten hoeveel meer post we gaan krijgen. Ik wil wel mijn 2 wijken houden. Het moet wel een uitdaging voor me zijn. Veel post is een uitdaging. Kan ik lekker met de trolley aan de wandel. Hopelijk horen of lezen we snel wat van Sandd. Zal wel volgende week zijn. Deze week ben ik geblesseerd. Mijn pols verkneusd. Het valt nog meer dat ik zo lekker kan computeren. Maar dadelijk ga ik weer rusten met mijn pols want anders helpt het niet.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

7
postbode21 schreef: Bij Sandd kan je per direct stoppen. ;)
ja gek eigenlijk he?.. Ik heb laatst ook eens zitten kijken in mijn OVO contract, maar er staat niets vermeld over een opzegtermijn. Er staat alleen:
1.2 De overeenkomst kan door beide partijen te allen tijde worden beeindigd. Bij tussentijdse beeindiging is Sandd geen schadevergoeding aan de Postverspreider verschuldigd.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

8
@Postbode7: nou applaus zeg. Zonder jou had Sandd vast niet geweten dat VSP ging stoppen. Wat hadden ze zonder jou gemoeten.
Fijn dat je al precies weet welke poststukken je vet gaaf vindt om te bezorgen. Maarja het spreekwoord is niet voor niks "de een zijn dood is de ander zijn brood"

Sorry kan heel erg slecht tegen je post, misschien de volgende keer even nadenken. Zit echt niet compleet aan de grond omdat ik mijn wijk kwijt ben, kan best tegen een geintje, maar iemand die zo'n onnadenkende post schrijft?? Sorry.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

9
@Berber


Voor velen is het ophouden van vsp een deja vu.
jij bent nog maar net begonnen en dan is het gewoon waardeloos dat het zo snel stopt!
.
Nóg maar een half jaar geleden gebeurde hetzelfde met dhl waar velen van ons ook werkten hetzelfde..
alleen hadden de bezorgers daar ruim 3 maanden om zich erop voor te bereiden.

Bij jou valt het rauw op je dak, postbode7 draaft graag door...
maak je er niet druk om Berber! , Loop ze vandaag/morgen ;)

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

10
@Postbode21: Ik had dit ook wel aan zien komen en het is echt niet zo dat ik nu in zak en as zit hoor, maar ik vind de reactie van postbode 7 iets te ver gaan, maar ook enigszins lachwekkend eigenlijk. Gelijk doorgegeven aan Sandd dat VSP stopt met de post.....duhhh alsof Sandd dat nog niet wist. Alsof ze daar postbode7 voor nodig hebben om daar achter te komen.

Anyway ik geloof dat postbode 7 en ik geen vrienden worden.

De brief van VSP is daarentegen net door POSTNL gebracht!!! 21 december kunnen de bakken, tassen en retouren buiten gezet worden. We krijgen 300 wheelees bonus en die kunnen tot 1 maart worden ingewisseld. We kunnen solliciteren bij postnl, vspfolders en ook Sandd zoekt regelmatig bezorgers.

Dat was het zo'n beetje
cron