Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

32
In mijn wijk zitten ook behoorlijk wat honden. Ik ben bepaald niet bang voor honden. Laat nou net een Sint Bernard op mij af stuiven (je schrikt toch ff :shock: ) gaat ie als een Miss Piggy tegen mij aan zitten :roll:
De eigenaresse maar lachen. Stond ik dan. Ik heb toch wel even een praatje met haar gemaakt :D Zo hou je nog leuke contacten over aan het postbezorgen.

Groetjes Miranda
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

33
:lol: :lol: :lol: :lol: zo zie je nog eens andere dieren op de bezorgroute dan honden, poezen, konijnen, en eekhoorns.

Ik dacht dat ik het verkeerd zag, maar toch niet.
Midden in de grootste bezorgwijk, stond een circustent met toebehoren opgesteld, en werkelijk waar, ik waande me in Zuid Afrika :lol:
Er liepen op het grasveld kamelen en olifanten rond :) , en zelfs ook een giraf 8-)
Wat een giraf in vredesnaam in een circus moet, is mij een raadsel, :? maar goed.
Twee v.d. "big five" van Zuid-Afrikaanse dieren gezien. :lol:

Grappig hoor zoiets. :D

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

34
@anne: Dat is inderdaad wel eens iets heel anders!! :lol:
En, ga je zelf ook nog naar het circus? Als ik er toevallig langs kom, krijg ik altijd wel meteen zin om ook weer eens te gaan. Is al jaren geleden...
Een paar jaar geleden hadden de kinderen op school een circusdag, daar kwam ik toen ook langs, was een erg leuk gezicht!

groetjes, wandelaar

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

37
Ja, raar is dat, hè?!

Ik heb het nog niet "meegemaakt", maar ik hoorde gisteren dat er hier in de buurt iemand
dood in zijn huis was gevonden. Blijkt dus in een van mijn wijken te zijn...
Heb de post voor morgen nog niet binnen, maar sta daar morgen wel met een knoop in mijn
maag aan de brievenbus waarschijnlijk... :|

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

38
Dit was ook wel weer erg leuk om te zien op de route;

In mijn wijk was er een dame 50 jaar geworden. Normaliter doen ze dat vaak af met een bordje in de tuin
of ze hebben zo'n pop gemaakt. Nu stonden er 49 kartonnen dozen door de hele voortuin verspreid, met
allemaal opschriften als: Ouwe Doos, Kijkdoos, Piepdoos, Poepdoos, Natte Doos etc.
Boven de voordeur hing er een bordje;... "En de 50e doos zit binnen!" Whahahahahaha!!!! :lol: :lol:
cron