Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

71
Ik liep een keer mijn postronde te doen in m'n eigen wijk en was met de laatste straat bezig. Loop ik nietsvermoedend het voortuintje in om de post in zo'n witte buitenbrievenbus te doen, zak ik ineens met mijn linkerbeen dwars door een tuintegel heen.
Bleek dat het zand eronder door een lekke leiding was weggespoeld.
Je zit dan wel even heel raar op je neus te kijken.
Natuurlijk was er niemand thuis en ik heb even flink moeite moeten doen om mezelf en mijn been te bevrijden.

Het heeft overigens nog een hele week geduurd voor de bewoner de schade had hersteld.
Tot die tijd moest ik heel omzichtig handelen om de post toch in die bus te krijgen. Gelukkig heb ik nogal lange armen. :D

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

74
Ik heb dat vorig jaar meegemaakt toen ik nog bij TNT werkte. Er lag ontzettend veel sneeuw en het bleek dat de bewoner de stoeptegels op een bepaald punt had weggehaald. Er was sneeuw overheen gevallen, dus ik stapte zo in een gat. Daar lag ik op mijn snuit met alle post op een hoop in de sneeuw. Er kon nog geen excuus van de bewoner vanaf. Ik had me behoorlijk bezeerd. Het heeft nog 3 maanden geduurd eer de bewoner de tegels had gelegd. Toen was het inmiddels al zomer.

Hoe is het met je been? Want je kunt je door zoiets lelijk bezeren.

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

75
Het was druk vrijdag je loopt en loopt van huis naar huis. Naar je voeten kijk je niet natuurlijk dat is logisch. En het voor jaar is er dus iedereen druk met verbouwen en de tuintjes ga maar door. Goed ik loop eregens wel te genieten opdat het mooi weer is, maar er zijn paden in een van mijn wijken die vol poeperij liggen, niet in het zand maar op de stoep.
Swinters schop je de drollen aan de kant hard als ze zijn maar owee misse boel vrijdag, niet een keer maar wel vijf keer ging ik er dwars door heen ja met mn schoenen dus. Wat een mazzel dat , ik had veel kleine kaartjes hah van Glassfiber die steeds ertussen uit vlogen, dat die daar net niet eruit vielen zeg! Wat een smeerpijperij zeg, dat mensen een hond willen snap ik maar dit niet!Bah!

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

76
slagvaardige schreef:Ik heb dat vorig jaar meegemaakt toen ik nog bij TNT werkte. Er lag ontzettend veel sneeuw en het bleek dat de bewoner de stoeptegels op een bepaald punt had weggehaald. Er was sneeuw overheen gevallen, dus ik stapte zo in een gat. Daar lag ik op mijn snuit met alle post op een hoop in de sneeuw. Er kon nog geen excuus van de bewoner vanaf. Ik had me behoorlijk bezeerd. Het heeft nog 3 maanden geduurd eer de bewoner de tegels had gelegd. Toen was het inmiddels al zomer.

Hoe is het met je been? Want je kunt je door zoiets lelijk bezeren.
Het viel gelukkig mee. Ik was eerder enorm geschrokken..... Wel raar dat wel niet eens een excuus vanaf kon, maar ja... mensen kunnen soms heel vreemd reageren.

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

78
Zoals ik bij het voorstellen al vermeldde was mijn hernieuwde kennismaking met het postbezorgen heel bijzonder. Nietsvermoedend liep ik bij een benedenwoning het tuinpad op naar de glazen voordeur waar aan de andere kant een spiernaakte man mij tegemoet kwam. Dan zou je denken dat hij heel gauw zou verdwijnen maar nee, hij liep doodgewoon verder naar de deurmat om de post op te gaan rapen. Het enige wat ik deed was in de lach schieten en maken dat ik wegkwam maar ik had wel wat tijd nodog om deze ervaring te verwerken. Als dat nog geen bijzondere eerste dag is!

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

80
Lachen zon vent in zn nakie!@ Ik heb ook echte volksbuurt gelopen kon zo aanschuiven bij de BBQ en pilsie, lachen! En altijd commentaar op je, ze zaten breeduit te zonnen voor de huizen, wietje erbij, kinderen op de straat/stoep.
Er was altijd wat, levendig vooral! Met de WK of EK heb je er de leukste tijd!
cron