Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

241
postbode21 schreef:
@newman

wat sandd ongetwijfeld doet bij haar bezorgers.. zo,n scherpe tijd stellen dat weinigen er aan komen..
dat doet postnl in feite ook.
ik herinner je nog maar even aan.... de Veronica ging weg... dat was zo 10 -15 min. minder per contract op di/do
en de veronica kwam terug met h.a.h. 3 - 8 stuks.... MAAR je hebt er geen tijd bij gekregen.
ben je nu niet langer bezig? Ja, maar je moet nu niet flink doorlopen maar RENNEN neem ik aan..
om het minimum uurloon te kunnen halen... en dat zal ook wel is niet het geval zijn, ook bij postnl.
;)
Dat zou me niets verbazen. We hebben er op papier inderdaad geen tijd bijgekregen met de Veronicagids en 7 soorten reclame. Maar je vult bij ons gewoon de gewerkte tijden in op het bezorgrapportje, en dat wordt in principe gewoon vergoed. Je moet het natuurlijk niet te bont maken ;)

243
Vandaag een posttsuk keurig bezorgd om het aangegeven adres op de envelop.Stond wel naam op van vorige bewoners,maar ja, daar kijk je bij Sandd niet naar,mallen naar huisnummer.
Gaat ineens de deur open en krijg ik het terug.Of ik niet kan lezen,de naam die er op stond woont hier niet meer.
Dit werd nog al boos gezegd. Maar het mooie van het verhaal is...... de vrouw die open deed,was gekleed in een joggingbroek en een BH!!! meer niet. Dan sta je toch ff gek te kijken.
Ik heb het posttsuk maar meegenomen en ben verder niet in discussie gegaan.
Het zijn vreemd elui die daar wonen. Volgens mij in armoede,dronken of altijd stoned.
Mag geen vooroordelen hebben,maar daar ga ik echt niet mee in gesprek.
Maar die kledij die ze aanhad,dat zie je niet vaak aan de voordeur.

244
Hahaha nou ehm wat denk je van een villa stuk in mijn wijk....een dame in badjas aan de deur eens gehad met daaronder.....heren let op: niks want ik zag haar borsten bijna bloot puilden er zowat uit,, oei sexy hoor, ze dacht zeker: kopje koffie glazenwasser.

Nee beter niet in discussie gaan met dat soort types in bh , je had zeker PC loterijbrief, die kloppen ook vaak niet!

245
@Wendap en @Elisa, zo maak je nog eens wat mee he? haha Nee, inderdaad, niet mee in discussie gaan. Vooral bij dat soort types niet. Je weet maar nooit hoe ze reageren. Voor hetzelfde geld laten ze de hond los. brrr.

Ik ben laat klaar voor vandaag. Ben vanwege het slecht weer laat begonnen.

De vaste Postnl postbezorger (een hele vriendelijke man, die graag zijn koffie, c.q. warme chocomel deelt en altijd graag een praatje maakt) was er niet vandaag in de wijk. Daarvoor in de plaats liep een vreselijke chagrijn. Zo'n mens dat loopt omdat ze wel moet, maar leuk vindt ze het duidelijk niet. Ik liep achter haar aan. Toevallig moesten we op dezelfde adressen zijn, en ik probeer met een glimlach een praatje te maken en zeg, dat ik even op mijn beurt wacht en zeg haar gedag, maar dat mens keurde me geen blik waardig. Ook niet toen ik haar later, verderop in de wijk weer tegen kwam. Keek er nog chagrijnig bij ook. Die had er echt geen zin in. Ik heb haar op de terugweg naar huis (toen zij nog flink bezig was hahahaha) ook niet meer aangekeken. :twisted:
Gelukkig scheen het zonnetje en kwam ik mijn favouriete postbezorger aan het einde van mijn wijk weer tegen. Hij moest een andere wijk lopen vandaag.

Zo, ik ga lekker aan de koffie met (gevulde) speculaas. (Y)

246
Och wat ongezellig die TNT er, hier had ik een aardige vandaag, meestal loopt er een malloot met een boos gezicht in die wijk, zegt nooit wat. Deze man van mijn leeftijd moest nog beginnen met zijn rondes terwijl ik net klaar was met de 2 e wijk.

Ja je ziet vaak al aan het type mens dat voor je staat hoe laat het is! Doorlopen of praatje.

247
Ik vermoedde dat dit mens de pest in had, omdat ze iemand van een concurrerend bedrijf tegenkwam. En als die dan ook nog vrolijk doet. hahaha

Sommige bezorgers van Postnl. hebben daar een hekel aan, maar 99% maakt het niets uit, voor wat voor bedrijf een bezorger werkt.

Ach.. misschien had ze last van PMS, alhoewel... volgens mij was ze daar weer veeeeeeel te oud voor. :lol:

249
elisa schreef:Hahaha nou ehm wat denk je van een villa stuk in mijn wijk....een dame in badjas aan de deur eens gehad met daaronder.....heren let op: niks want ik zag haar borsten bijna bloot puilden er zowat uit,, oei sexy hoor, ze dacht zeker: kopje koffie glazenwasser.
Jammer.. zoiets maak ik nou nooit mee :|

250
Nou in de volksbuurt waar ik heb bezorgt was er ook veel te zien zomers. Als t warm was, dames in bikine voor t huis in de voortuin en de vaders/ mannen met blote buiken en sexy armen vol tattoos.
Heel vaak kreeg ik daar een pilsje of speklapje aan geboden van hun BBQ. Dat waren nog eens tijden.