@Wendap en @Elisa, zo maak je nog eens wat mee he? haha Nee, inderdaad, niet mee in discussie gaan. Vooral bij dat soort types niet. Je weet maar nooit hoe ze reageren. Voor hetzelfde geld laten ze de hond los. brrr.
Ik ben laat klaar voor vandaag. Ben vanwege het slecht weer laat begonnen.
De vaste Postnl postbezorger (een hele vriendelijke man, die graag zijn koffie, c.q. warme chocomel deelt en altijd graag een praatje maakt) was er niet vandaag in de wijk. Daarvoor in de plaats liep een vreselijke chagrijn. Zo'n mens dat loopt omdat ze wel moet, maar leuk vindt ze het duidelijk niet. Ik liep achter haar aan. Toevallig moesten we op dezelfde adressen zijn, en ik probeer met een glimlach een praatje te maken en zeg, dat ik even op mijn beurt wacht en zeg haar gedag, maar dat mens keurde me geen blik waardig. Ook niet toen ik haar later, verderop in de wijk weer tegen kwam. Keek er nog chagrijnig bij ook. Die had er echt geen zin in. Ik heb haar op de terugweg naar huis (toen zij nog flink bezig was hahahaha) ook niet meer aangekeken.
Gelukkig scheen het zonnetje en kwam ik mijn favouriete postbezorger aan het einde van mijn wijk weer tegen. Hij moest een andere wijk lopen vandaag.
Zo, ik ga lekker aan de koffie met (gevulde) speculaas.