Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

261
Eergisteren postbezorgen met oud en nieuw. Wat een tuig zeg!! Blagen van 11 jaar met een grote bek waar je U tegen zegt. Anders kan ik het niet noemen.

Kreeg een gillende keukenmeid vlak langs mijn oor. Nou dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Heb het blaag ff zijn oren gewassen.

Ik heb geblaft "HIERRRRRkomen"" , deed hij het ook nog met zijn vriendjes. Ik zeg hoe oud ben je... en ben je oud genoeg om vuurwerk af te steken??? Ja?? .... Nou daar hoort ook een bepaalde verantwoordelijkheid bij.

Miept het blaag, Ja maar ikk was hier het eerst..., nou ik heb maar gezegt IKKKK ben hier aan het werk, jij speelt. Dus sodemieter op en waag het niet nog een keer pijlen in mijn buurt af te steken. Want ik sleep je aan je oren naar je moeder. En dan krijg je van mij nog een draai om je oren na.

:cry: ja mevr..

de ettertjes zaten nog wel ff in buurt van me fiets te klooien, maar ze hadden wel in de gaten dat ik ze in de gaten hield. Dus ze dropen af. Later sneuvelden nog een paar afval bakken...

TUIGGGGGGGGGGGG

264
Ik mag jou wel Scully! (Ik ben precies zo. Tuig van de richel lust ik rauw.) :twisted: Gelukkig had ik dit jaar weinig last van vuurwerk afstekende lui. Ik was zelfs behoorlijk verbaasd dat het zo rustig was. Ik loop in een volkswijk. Je zou zeggen dat het daar druk is, maar nee.. bijna niemand op straat. Zowel vorige week dinsdag als - vrijdag niet..

@88CE, ouch.. (had die ouder maar beter op moeten passen.. Het zal hem leren. Karma bijt haha)

266
Het bleek wel dat het die ouder niets kon schelen wat er met het kroost kon gebeuren, gezien de grote b*k die 88CE kreeg toen hij zei dat de kids niet veilig bezig waren. Dan hoeft zo'n ouder van mij ook geen medeleven te verwachten als hem zelf iets overkomt. Weet hij meteen hoe het is. Want *dat* had zijn kind dus kunnen overkomen. Dit is in mijn ogen dus een gevalletje van 'net goed!' ;)

267
:? Beetje eigen schuld dikke bult.

Kijk iemand hoeft van mij niet zijn ledematen te missen. Maar ik heb wel altijd zoiets van als jij je koters niet wenst op te voeden dan doe ik dat wel. En ik ben niet iemand van de zachte hand. Je mag een hoop van mij, kan om veel dingen lachen. Maar zodra je anderen te na komt. Mens of dier, of je gaat dingen stuk maken die van ons allemaal zijn. Dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Ik heb de politie onder de knop zitten, dus die is zo gebeld. En ik ben zelf ook niet bang aangelegd. :twisted:

268
slagvaardige schreef:Het bleek wel dat het die ouder niets kon schelen wat er met het kroost kon gebeuren, gezien de grote b*k die 88CE kreeg toen hij zei dat de kids niet veilig bezig waren. Dan hoeft zo'n ouder van mij ook geen medeleven te verwachten als hem zelf iets overkomt. Weet hij meteen hoe het is. Want *dat* had zijn kind dus kunnen overkomen. Dit is in mijn ogen dus een gevalletje van 'net goed!' ;)
Dat kind is heus niet beter af met een ouder zonder hand.. dus hoezo 'net goed'?

269
Nee inderdaad. Dat bedoel ik dus ook. Die ouder had beter moeten weten. ;) Sommige ouders weten niet hoe ze hun kinderen verantwoordelijkheid moeten bijbrengen. En nu zitten ze (zowel ouder als kind) met de gebakken peren. Het is tegenwoordig (of eigenlijk was het altijd al zo) egoisme ten top, het interesseert sommigen niets wat er met een ander gebeurd. En je mag er niets van zeggen, anders krijg je een grote mond of nog erger. En nu heeft die ouder zelf pech. Inderdaad heel vervelend voor hem of haar. Is inderdaad heel naar. Maar het had ook een ander kunnen overkomen en dan had het hem of haar niets kunnen schelen, gezien de reactie aan 88CE.

En dit is het laatste wat ik hierover zeg. ;)