Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

291
@har099bezorger

doen ze dat ook met de blauwe enveloppen har? nou dan zitten ze echt om post verlegen .
ik had van de week een cafe... daar had ik 8 blauwe enveloppen voor... cafe baas zuchten..
ik zei... de rest krijg je vrijdag wel, ik vond dat ik het je niet kon aandoen ze nu alle te geven :lol:

kom ik vrijdag, zonder blauwe... zegt ie... Geen enveloppen, heb je ze weggegooid?
kreeg ik een kop koffie! toen ik de koffie op had heb ik hem verteld dat ik GEEN post achterhield :lol: :lol: :lol:

295
@postgirl

Jan, redt het nu al niet zonder postvest/buidel op de afgesproken tijden bij Postnl..
Jan... Postnl bezorgt geen 7 dagen per week... alleen van ma -t/m za.... officieel :lol:

maar dit valt zeker onder het onderwerp : wat ik vandaag toch meemaakte?
en dat kan gebeuren Jan... dat post verkeerd wordt bezorgd... zelfs door sandd hoor.
alleen.... wat deed je daar op zondag Jan ;)

296
jan272 schreef:vandaag kwam er 1 op hoge poten naar buiten toe met een ing afschrift die verkeerd bezorgd was. ik was erg blij dat er SND in het venster van de envelop geprint was.....
Goh gebeurt bij mij wekelijks. Alleen gelukkig nooit meer op zondag omdat ik niet meer in mijn bezorg wijk woon. :D
Maar toen dat nog wel zo was, waren de mensen ook wel zo brutaal om mij gerust op zondag aan te spreken aangaande verkeerd bezorgde post. De grap is dat in de 3 jaar dat ik het werk doe, het maar 2 maal een eigen fout betrof.
Blijkbaar willen de mensen er maar niet aan dat er meerdere bezorgers aan de deur komen. Dus steevast wordt de herkenbare bezorger op de fouten aangesproken. Het begint soms wel vermoeiend te worden.

298
@postbode21

Nee, dat niet. had vrijdag 7 blauwe enveloppen. Die mensen zuchte en keken me aan met een blik alsof ze me wilde aanvallen. Ik doodleuk *kan ze ook meenemen, en terugsturen met reden *geweigerd*. En dat vonden ze nog net niet een goed idee :lol:

:lol: Een meestal stop ik die blauwe enveloppen achter een andere poststuk. :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

300
Begon vandaag netjes om 08:00, niet wetend dat het glad is.
Rijd de straat uit, halve wegen verlies ik de controle over me stuur *bam* *daar ligt claudia met haar fiets en poststukken*. Het heeft blijkbaar geregend en gevroren vannacht. ging weer staan, en ja dat was idd glad. lopend verder, last van me arm, been en rug!

2de poging, de zon ging schijnen, dus dacht de gladheid is wel weg.
Ik ging naar me invalwijk. Rijd de straat weer uit. In een snelheid de bocht door verliest weer de controle ove me stuur, *bam* *daar ligt claudia met haar fiets en poststukken again*
Staat op, nog meer last van me arm, been en rug!

:cry: Geen prettige bezorgdag eraan overgehouden.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!