Wij stuurden die enveloppen niet naar Den Haag. Ze werden uit de oranje bus gehaald, opnieuw bij het sorteercentrum gedeponeerd en wij mochten ze dan alsnog bezorgen. Uiteraard kreeg Sandd wel de rekening.
Nu een andere proef: Een collega Sandd bezorger had een foutsortering van mijn wijk. Deze heeft mijn collega keurig netjes teruggegeven. Dat was de maandag. Nu vrijdag: Ik heb dat poststuk er niet bij zitten. De foutgesorteerde poststuk hebben we even genoteerd welke afzender dat was.
Die collega ken ik toevallig vandaar. Was wel benieuwd hoe dat dan gaat. Maar misschien wordt niet iedere poststuk opnieuw aangeboden. Bijvoorbeeld in dit geval was het volgens mij reclame poststuk.
@verzendenenontvangen
Wat nou "nu een andere proef".
Nu suggereer je dat foutsorteringen niet bij de volgende slag in de juiste wijkkrat worden gelegd.?
ik vind dit een ernstige beschuldiging.
volgens jou was het reclame.. je weet nog niet eens over welk poststuk het ging.
vaag verhaal verzendenenontvangen... houd eens op met zaken gewoon te verzinnen.
als je echt duidelijkheid wilt, dan ga je naar het depot en vraag je waar dat poststuk is gebleven.
maar ik durf te wedden dat je dat niet gaat doen.
wat zou sandd er voor belang bij hebben een foutsortering, komt natuurlijk vaker voor , niet in de
juiste bak te leggen?
Ik wil niet veel zeggen, maar als je dinsdag retouren of foutsorteringen hebt, en je stuur ze donderdag met de postbakken terug. De foutsortering komt dan pas maandags bij de juiste bezorger aan!
Postbezorgster *religroup**sandd* is back since 8/7/13!
Sorry, dat is inderdaad zo. En Carla ik verzin geen dingen ik ben gewoon nieuwsgierig! En ik ga daar niet achteraan bellen. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Zoals gezegd: Maandag fout sortering dan kan het niet op de vrijdag alweer zijn natuurlijk. En ik beschuldig niemand. Vind jouw reacties op die van mij niet leuk Carla. Maar dat heb ik ook al eens eerder gezegd.
och iedereen mag een mening hebben, de een is vriendelijk en de ander wat minder vriendelijk. leer er mee leven! zijn we daarom niet op dit forum? het verbaast me alleen dat je je dat van de retouren gemist hebt. maar dat is mijn mening natuulijk!?
Postbezorgster *religroup**sandd* is back since 8/7/13!
Ik test deze dingen ook omdat de post bezorging hier niet helemaal vlekkeloos verloopt. Mis dan afspraken enzo. Maar ik ga niet gelijk klagen bij de post aanbieder. Iedereen kan fouten maken tot slot van rekening.