Re: Laat je postfiets zien!

51
Geertjan schreef:
slagvaardige schreef:Ben ik met Jette eens. Elke fiets is bijzonder. Oud of nieuw, met of zonder mand.
We zouden hem graag willen zien @Postbode21. En van de anderen ook. :D
Een beschrijving, Mijn postfiets is een zwarte Kronan -herenfiets- met een voordrager, daarop een grijze bak van ptt post en achterop twee oranje tassen .
FOTO, Geertjan, FOTO! van je bijzondere postfiets!!! We zijn nieuwsgierig! :o

Re: Laat je postfiets zien!

52
Jette schreef:
Geertjan schreef:
slagvaardige schreef:Ben ik met Jette eens. Elke fiets is bijzonder. Oud of nieuw, met of zonder mand.
We zouden hem graag willen zien @Postbode21. En van de anderen ook. :D
Een beschrijving, Mijn postfiets is een zwarte Kronan -herenfiets- met een voordrager, daarop een grijze bak van ptt post en achterop twee oranje tassen .
FOTO, Geertjan, FOTO! van je bijzondere postfiets!!! We zijn nieuwsgierig! :o
Morgen, het is nu te donker, maak ik er een. Dan, uploaden, kortom nog ff geduld met z'n allen

Re: Laat je postfiets zien!

54
Jette schreef:Het is morgen....waar blijft je beloofde foto, Geertjan??
Vanochtend dacht ik dat ga ik vannmiddag doen en vanmiddag ben ik het vergeten. Ik maar dat je ervan kunt slapen.
Morgen weer een dag. En ook ik heb een website , echter nu weet ik het wachtwoord niet meer om daar iets te kunnen uploaden.

Re: Laat je postfiets zien!

55
Geertjan schreef:
Jette schreef:Het is morgen....waar blijft je beloofde foto, Geertjan??
Vanochtend dacht ik dat ga ik vannmiddag doen en vanmiddag ben ik het vergeten. Ik maar dat je ervan kunt slapen.
Morgen weer een dag. En ook ik heb een website , echter nu weet ik het wachtwoord niet meer om daar iets te kunnen uploaden.
Sukkel. ;)
cron