Ik zal het even in de gaten houden. Het lijkt mij dat het aan de server moet liggen en niet aan het forum. Als het maandag niet opgelost is zal ik wel even bellen.anne schreef:Hey Ief:
De tijdsaanduiding blijkbaar van slag. posten om 20.53 uur, en dan komt er een tijd van 4.53 uur te staan....![]()
![]()
Groetjes Anne
P.S.: dit bericht ook met 4.55 uur, terwijl het nu 20.55 uur is.....oeps...![]()
Re: Tips en verbeterpunten voor de site
52Even controleren of de tijd nu weer goed staatief schreef:Ik zal het even in de gaten houden. Het lijkt mij dat het aan de server moet liggen en niet aan het forum. Als het maandag niet opgelost is zal ik wel even bellen.anne schreef:Hey Ief:
De tijdsaanduiding blijkbaar van slag. posten om 20.53 uur, en dan komt er een tijd van 4.53 uur te staan....![]()
![]()
Groetjes Anne
P.S.: dit bericht ook met 4.55 uur, terwijl het nu 20.55 uur is.....oeps...![]()
edit: lijkt er op dat alles weer in orde is
53zou wel mooi zijn. Ik zal even posten. 
Ja, de tijd klopt weer. Thanks

Ja, de tijd klopt weer. Thanks

54@Ief:
Zou je op het forum ook even de zomertijd erop kunnen zetten; ik had net een bericht om 21.04 uur geplaatst, met een tijd van 20.04 uur....
BvD.
Groetjes Anne.
Dit bericht geplaatst om 21.07 uur....
Zou je op het forum ook even de zomertijd erop kunnen zetten; ik had net een bericht om 21.04 uur geplaatst, met een tijd van 20.04 uur....

BvD.
Groetjes Anne.
Dit bericht geplaatst om 21.07 uur....

55Bedankt voor het helpen herinneren
Je zou toch zeggen dat dat soort dingen automatisch gaan hè 
hmm, blijkbaar werkt het nog niet helemaal, misschien duurt het nog even

Laatst gewijzigd door ief op 30 mar 2011, 18:03, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: testen tijd3
Reden: testen tijd3
56@ief
soms is een bericht achterhaald... de mogelijkheid om het alsnog te verwijderen is te kort..
ook wijzigingen zijn niet lang mogelijk. is daar een reden voor ief?
soms is een bericht achterhaald... de mogelijkheid om het alsnog te verwijderen is te kort..

57Als het goed is staat nu voor iedereen de zomertijd weer ingesteldief schreef:Bedankt voor het helpen herinnerenJe zou toch zeggen dat dat soort dingen automatisch gaan hè
58Noem is een voorbeeld van een bericht wat achterhaald is? Je verwijderd inderdaad wel graag berichten, ik ben benieuwd wat daar dan de reden van is. De reden dat er een beperkte tijd is om te verwijderen en te wijzigen is dat de confersatie niet in de war geschopt wordt. Als er een gesprek is en iemand verwijderd daar opeens berichten uit dan is het gesprek niet meer te volgen voor iemand die dat terug leest.postbode21 schreef:@ief
59@ief
dat begrijp ik wel hoor ief.
het is dus een bewuste keuze van je om die mogelijkheden af te sluiten.
het corrigeren van een bericht , heeft te maken met voortschreidend inzicht.
dat mag toch wel...
er wordt ook nog wel eens wat dubbel geschreven...
terwijl de 1 het bericht plaatst is een volgende er ook mee bezig.
als ik dat zie bij mezelf haal ik het wel eens weg.
om anderen even goed de volle ruimte te geven hun commentaar te leveren...
het is niet de bedoeling om conversaties in de war te schoppen.
dat begrijp ik wel hoor ief.
het is dus een bewuste keuze van je om die mogelijkheden af te sluiten.
het corrigeren van een bericht , heeft te maken met voortschreidend inzicht.
dat mag toch wel...
er wordt ook nog wel eens wat dubbel geschreven...
terwijl de 1 het bericht plaatst is een volgende er ook mee bezig.
als ik dat zie bij mezelf haal ik het wel eens weg.
om anderen even goed de volle ruimte te geven hun commentaar te leveren...
het is niet de bedoeling om conversaties in de war te schoppen.

60In de meeste scripts is het zo ingesteld dat een bericht niet meer gewijzigd kan worden nadat er een reactie op is gekomen. Ik heb dat op dit forum aan de hand gehad. Ik had gereageerd op een bericht. Direct daarna werd het bericht waar ik op had gereageerd gewijzigd. Daardoor werd mijn reactie overbodig en volkomen misplaatst. Ik kon mijn bericht niet verwijderen en heb toen het kunnen wijzigen in 1 punt. een andere optie is er niet.