Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

82
Ja Vinexwijk heb ik er ook bij nu, dat is ook anders, het is net of elk jaar de autos daar groter worden en meer caravans komen.
Overdag dus geen bewoner te zien, iedereen werkt.
Dan de andere 2 wijken meer type volksbuurt,heel gemeleerd , hier geen 100 % tokkie, is toch even anders!

83
Dinsdag jl deed ik de autoroute. Kwam ik in een straat naast het spoor en vlakbij het bos. Daar staan 3 huizen (een eindje van elkaar dan wel). Ben het 1e en 2e huis voorbij en op weg naar het derde huis op de hoek. Ligt me daar een stel volle vuilniszakken aan de rand tussen de bomen. Ik besloot maar eerst het hoekhuis van post te voorzien. Daarna moest ik toch dezelfde weg terug want de straat loopt dood. Ben ik bij die zakken toch maar even gestopt om te gaan kijken. Ik telde grofweg alle zakken en kwam tot maar liefst 21 stuks. Was er een zak stukgescheurd en daar zag ik zo een stel plantjes zitten. Vast geen gewone planten want anders hadden ze de zakken wel in de eigen container kunnen stoppen en niet illegaal in de natuur hoeven te lozen. Bah! Maar volgens mij waren het dus afgewerkte hennepplanten van een illegale wietkwekerij. En die dingen willen ze niet in hun eigen container (had gezien de hoeveelheid ook niet gekund). Ik pak mijn mobieltje en wil de politie in kennis stellen. Balen, is mijn prepaidtegoed op. Maar ik moest naar nog een adres in het bos en daar stond iemand met een busje en die wilde voor mij de politie wel bellen. Ik heb hem de straatnaam doorgeven, wat er volgens mij lag en tussen welke 2 huisnummers dat spul lag. Ben benieuwd of het spul er morgen nog ligt. Dan moet ik daar weer zijn. Hebben julle ook wel eens zoiets gevonden op jullie route? Dit was voor mij ook de eerste keer. En dat in een dorpje.

84
Ja ik heb meegemaakt dat ik heb gebeld ivm wietkwekerij,in mijn wijk, rook ik altijd die geur bij een huis, en die geur was er altijd dus ik heb gemeld en ja de kwekerij is destijds opgerold.En nog ruik ik wel eens die lucht in mijn wijken, dat ik dit nog eens zal doen zit er wel in.
Ook in t buitengebied hier net als jij zakken vol planten gedumpt, men stort van alles in het buitengebied dus je kijkt nergens meer raar van op.

85
ik moest vanmorgen een pakketje afleveren dat net door de bus zou moeten passen.
nou mooi niet dat het paste.
ik aanbellen.
word er na een tijdje opengedaan door een ietwat ontblote man :shock: .
hij bleef dan wel zo goed als hij kon achter de deur staan, maar jah... sommige deuren zijn voor het overgrote deel van glas... :shock: :o .
ik ben nog in shock. krijg het niet zomaar van mijn netvlies.

86
Ojee!!! Zo maak je nog eens wat mee :lol:

Ik had gisteren wat moois. Ik loop in zo'n gezellige volkswijk (het is normaal echt een hele leuke wijk en de mensen zijn heel aardig in ieder geval tegen mij) en daar is zo'n straat die helemaal opgebroken ligt vanwege werkzaamheden. Vaak hangen daar mensen die daar wonen boven half uit het raam terwijl ze met elkaar aan het praten zijn, ook met mij hahha) Waren daar een gisteren een stuk of 3 vrouwen ruzie met elkaar aan het maken. Twee dames (buurvrouwen) waren aan het schelden en schreeuwen naar iemand aan de overkant die ook uit het raam hing. Eentje in duster (ja ik bezorg al om half 9) en de ander was ook nog maar half aangekleed. De bouwlui waren aan meeluisteren en giebelen en ik maar proberen tussen alle bouwwerkzaamheden door mijn werk te verrichten. Ik probeerde zo gauw mogelijk die straat door te klunen hahahaha. Ik voelde me wel een beetje gegeneerd, maar ik moest er toch ook wel om lachen. Ze scholden elkaar uit voor dropsn&l en nog veel meer en ik maar doen alsof ik niets hoorde. ayayayay! :lol:

Daarna nadat ik klaar was naar huis voor een kop sterke koffie haha en op naar de volgende wijk. Waar nooit eens iets gebeurd. Zo saai hahaha

87
Ik bezorg ook sinds kort in een probleem wijk met veel drugs en alcohol verslaafden, Jeugdzorg gezinnen en psysche patienten. Er word met de dag verhuist daar en je vind er van alles op straat. omdat het dichtbij is en leuk om te bezorgen heb ik deze wijk gekozen.
Daar maak je van alles mee, ook normale mensen wonen er natuurlijk. Maar goed ik zal best wat gaan meemaken, dat halve blote is daar vrij normaal bij de mannen en warm weer, het valt mij al niet meer op!

88
Ik vind mijn kleine wijkje ook heel fijn om te lopen. Voornamelijk omdat het veel flats zijn op een paar straten na, dus je bent er zo doorheen. Over twee weken heb ik er een invalwijkje (i.v.m. vakantie van een collega) bij dat er naast gelegen is. Maar een stuk of 10 kleine straatjes met wederom flatjes. Die kan ik er gemakkelijk bij hebben. Misschien kan ik het wel in 1x meenemen, die twee kleine wijkjes. Bij die flats zie je overigens weinig mensen. Maar de straatjes zijn gezellig om te doen. Vooral in de zomer. (Y)

89
Hoort misschien niet in dit topic thuis, maar vindt het toch leuk, om even te vermelden.

Heb vandaag contractverhoging gekregen!!! :lol:
Van 6 uur naar 8 uur per week.

Heb na structureel boven mijn contracturen te hebben gewerkt, maar even aan de bel getrokken en het was binnen no time gepiept. (Y)

Ikke blij. :)