Re: Prognose Post

3
Voor mij ziet het er een stuk minder uit:

8/1 20,9 kilo 163 stuks
11/1 9,1 kilo 107 stuks
15/1 12,0 kilo 166 stuks
18/1 8,9 kilo 130 stuks.

Verdien dus niet heel veel in januari.
Heb mijn coördinator aangegeven dat ik graag een andere wijk wil mocht die vrijkomen, ben benieuwd hoe lang ik daar op moet wachten.

Re: Prognose Post

5
Carla41 schreef:@jane

8/1 54 kg 370 stuks
11/1 29 kg 460 stuks

15/1 37 kg 421 stuks
18/1 31 kg 528 stuks

niet slecht voor de 1e 2 weken van januari.


" is dit van één wijk of 2 wijken bij elkaar opgeteld " ?
hoeveel afgiftepunten per wijk ?
Postbezorger Sandd

Re: Prognose Post

6
dinsdagen
08 januari 20 kilo, 200 stuks
15 januari 12 kilo 172 stuks

vrijdagen
11 januari 20 kilo 277 stuks
18 januari 11 kilo 247 stuks

Dat kan (iets) meer zijn als ik de post werkelijk ontvang ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Prognose Post

8
Carla41 schreef:@fredselekt

1 wijk fred.
643 adressen :D

Sandd heeft hier verschillende postwijken opnieuw in gedeeld ( bijna jaartje geleden) ;
oude wijk (was 720 adressen) nu 550 adressen.
Wat ik nu wel vaak heb is dat je je herlaadvergoeding (30kg) net misloopt ........
Postbezorger Sandd

Re: Prognose Post

9
@fred selekt

oh, dat overkomt mij ook hoor.
volgens mij niet afhankelijk van hoeveelheid adressen..
ik denk dat een machine = afgesteld met een alarm..
bij naderen 30 kg.. altijd een paar honderd gram (een paar poststukken) eraf :roll:
en dat gaat dan op de volgende ronde mee.

maar hoe te bewijzen?

net als bij de slager.. je bestelt 250 gram en het .. kan het ietsje meer zijn? hoe vaak trappen we daar niet in?

Re: Prognose Post

10
Die prognose rond de feestdagen vind ik niet echt fijn: 'niet veel, maar wel zwaar'. En dat moet je dan de dag na Kerst bezorgen. Nu heb ik vanaf 2006 ieder jaar vrij gevraagd, maar kennelijk tekenen ze op kantoor niet op dat je familie helemaal aan de andere kant van het land woont, en dat je daarna nog een verjaardag hebt! Denken ze echt dat ik na kerst even voor een dagje heen en weer ga om te bezorgen? :evil: Er was namelijk sprake van dat er geen vrij gegeven zou worden rond de feestdagen! En dat terwijl ik het al in de ZOMERVAKANTIE op kantoor heb gezegd! Dan ga je er toch van uit dat ze dat aantekenen?? :x Eigenlijk zou ik oudjaarsdag ook liever niet willen bezorgen; ik ben namelijk lagetoongevoelig en die knallen hebben een enorm harde zware basistoon die niet iedereen kan horen. Die zijn niet echt fijn. :? Ik kan me een keer herinneren dat er een jaar was dat de prognose maar 3 stuks was voor 2 wijken; toen hebben ze die dag maar geschrapt. :D Hopelijk gebeurt dat nu weer! :)
cron