Re: 2013, het jaar van de waarheid voor PostNL

51
@postbode7

we hebben al heel veel onbekende sanoma bladen postbode7.
ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ook wij het zullen merken,
als een aantal bladen ermee gaat stoppen.

En hebben we ruimte in de tassen voor
de / donald duck/ margriet.. als ze het op een akkoordje kunnen gooien
dat deze vrijdags ipv donderdags op de mat vallen...

en de Veronica kunnen we voor 95 % op dinsdag doen. doen we de resterende 5 % wel op vrijdag (Y)

Re: 2013, het jaar van de waarheid voor PostNL

53
@postbode7 uit de volgende titels kunnen we er toch een hoop halen die we voor Sandd bezorgen:

Overzicht: Reorganisatie bladentak Sanoma

Sanoma reorganiseert zijn bladentak. Het bedrijf gaat zich richten op 17 titels, terwijl voor 32 titels wordt bekeken of ze kunnen worden samengevoegd of verkocht.
Anders worden ze opgeheven. Hieronder een overzicht van de merken van het mediaconcern.

Focusmerken (en dus behouden): Libelle, Margriet, Viva , Flair, Flow, Story, LINDA (Vrouwen), Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat, Fashionista (Kids & Teens), Ouders van Nu, Kèk Mama (Parenting), vtwonen, Ariadne At Home, Eigen Huis & Interieur (Home Deco), AutoWeek (Automotive).

Strategische heroriëntatie (en dus samengevoegd, verkocht of anders opgeheven): Beaumonde, Grazia, Marie Claire, Nouveau (Glossies), Nieuwe Revu, Panorama, Playboy, Formule1.nl, KIJK, Know How, Moto 73, Roots, Truckstar, Motor (Mannen), Fiets, FietsActief, Helden, Procycling, Zeilen (Sport), 101 Woonideeën, Babygids, delicious., Home and Garden, Kinderen, Knipmode, Knippie, More than Classic, Nickelodeon, Seasons, Tuinieren, Vorsten Royale, Zin (Divers).

Zogenoemde 'custom titels', deze worden ondergebracht bij Head Office NL (dochter Sanoma Media Nederland):

GOLF Journaal, Golfers Magazine, Golf.nl (Golf), Hoefslag, In de Strengen, Paard & Sport, Paard & Leven, Phryso (Paarden), Hockey.nl (Hockey) en schaatsen.nl (Schaatsen).

Re: 2013, het jaar van de waarheid voor PostNL

55
Carla41 schreef:@postbode7

we hebben al heel veel onbekende sanoma bladen postbode7.
ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ook wij het zullen merken,
als een aantal bladen ermee gaat stoppen.

En hebben we ruimte in de tassen voor
de / donald duck/ margriet.. als ze het op een akkoordje kunnen gooien
dat deze vrijdags ipv donderdags op de mat vallen...

en de Veronica kunnen we voor 95 % op dinsdag doen. doen we de resterende 5 % wel op vrijdag (Y)
dreaam on!

Re: 2013, het jaar van de waarheid voor PostNL

56
@Geertjan
de mensen van SanDD .

"in eerste instantie aan postnl-ers"
Oh, sorry, ik dacht al... dat heb je slim aangepast Geertjan (Y)
wij hebben geen daldagen alleen maar piek .

ik laat de Linda , Libelle, Story en de andere televisiebladen nog wel aan je over :lol:
Die eerste 17 titels die blijven , die bezorgt Postnl toch merendeel Geertjan?

Re: 2013, het jaar van de waarheid voor PostNL

57
Carla41 schreef:@Geertjan
de mensen van SanDD .

"in eerste instantie aan postnl-ers"
Oh, sorry, ik dacht al... dat heb je slim aangepast Geertjan (Y)
wij hebben geen daldagen alleen maar piek .

ik laat de Linda , Libelle, Story en de andere televisiebladen nog wel aan je over :lol:
Die eerste 17 titels die blijven , die bezorgt Postnl toch merendeel Geertjan?
Die bladen, ik zie er af toe een paar van bij zitten, een enkele story en de linda nog het meest.
Maaar ja, harde cijfers heb ik niet, ik zie alleen wat er in mijn tas zit.
cron