Lange of korte straten?

1
Hebben jullie een voorkeur voor lange of korte straten? Ik ben zelf niet zo dol een hele lange straten. Bij korte kun je je fiets aan een kant van de straat vast zetten en lopend de straat op en neer bezorgen. Lopen gaat zonder fiets een stuk handiger dan met fiets die je iedere keer neer moet zetten. Al mijn straten hebben of trapjes of portiekjes dus dan moet je afstappen om bij de brievenbus te kunnen.Ik heb één straat waar de brievenbussen zo belachelijk ver uit elkaar liggen dat je wel moet fietsen maar dan hoe je niet met je fiets iedere keer een stukje te lopen.

Re: Lange of korte straten?

2
als het een lange straat is postboy zet ik de fiet na 1/3 of 1/2 neer en loop dan een zgn rondje..
je weet op een gegeven moment wel bij welk muurtje je de straat kan breken en ik sorteer dan thuis bijvb op
1-29 + 28-2 : 31- 59+58-30 + 61-79 + 78-60 etc..

Re: Lange of korte straten?

8
Ik heb een mix van korte en lange straten in allebei de wijken en vind die afwisseling wel prettig.
De meeste korte straatjes hebben geen even zijde of maar een paar nummers. Het rondje-tot-terug-bij-de-fiets
heb ik daardoor slechts één keer in mijn eerste wijk.
Mijn tweede wijk heeft binnenstraatjes (trapje op tussen flats) waar ik de fiets helemaal niet mee kan nemen.
cron