Een vraag

1
Hallo allemaal. Ik heb een solicitatie gesprek op Woensdag en dit is mij eerste geprek ooit. Ik wil weten warroom postnl willen mijn bankpas en ID en zo iets voor en sollicitatie gesprek? Is dit gewoon? Ik ben nieuw met dit soort ding.

Bendankt voor de hulp.

MVG

jenn

Re: Een vraag

2
Ze willen weten op wat voor rekening ze je geld kunnen storten en ze willen ook weten of je bent wie je zegt te zijn. Dit is heel normaal bij een sollicitatie. Ze moeten ook weten of iemand legaal is in Nederland. Is de sollicitant dat niet, dan zijn ze strafbaar bezig.

Dus het klopt! ;)

Succes met je sollicitatie!

Re: Een vraag

4
@jenjennn2014

Je ID of paspoort moet je laten zien, zodat ze zeker weten dat je bent wie je zegt te zijn.
handig daarop staat ook je burgersofi nummer.

Je bankpas is , omdat als je door de test heen komt je direct wordt aangenomen (Y) en
dan is het handig om te weten waar je salaris heen gestuurd mag worden. :D

is het voor postbezorgen jenjenn?

Tip: bereid je voor op de vraag..
1: weet je het verschil tussen even en oneven getallen
2: Kan je straatnamen lezen
3 Heb je een stevige fiets
4:Wanneer kan je beginnen?


DIRECT natuurlijk!
Succes woensdag!

laat je weten of je bent aangenomen?

Re: Een vraag

5
Ja het is voor postbezorgen. Wanneer die gesprek is over hoelang voor ik weten dat ik die baan krijgen ongeveer? Sorry ik kan praten en lezen beter dan ik kan schrijven . Ja ik laat jullie weten als ik die krijgen. Ik ben een beetje bang. Ik heb nooit erder werkt. Ik weet niet als ik kan werk , en de gewoon ding dat ik moet doen in onze huis en mij school werk. Zo ik voel een beetje niet goed omdat ik zo bang bent.


Bedankt voor u tijd :)

Jenn

Re: Een vraag

6
@jenjenn

we helpen je graag op weg hoor jenjenn (Y)

als het goed is hoor je direct de uitslag.
en als je wordt aangenomen gaat er de 1e paar keer iemand met je mee om
je de wijk te leren kennen.

en als je door de 1e week heen bent, dan ben je ervaringsdeskundige en denk je,,
jee, wat heb ik me onnodig druk gemaakt. :P

Zorg dat je op tijd bent voor je gesprek.. 5 minuten eerder is nog beter!


Denk alvast na over de vragen.. die hierboven staan. dan ben je minder zenuwachtig..

vraag 6: Kan je voor langere tijd! Ja Natuurlijk!
en als je nog meer wil weten, vraag het op het forum..

we zijn allemaal postbezorgers.. en ook wij zijn ooit met een 1e baan gestart :D
Laatst gewijzigd door Carla41 op 14 jul 2014, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
cron