Re: ING overschrijvingskaarten

21
Doro schreef:Nog een keer voor alle duidelijkheid: de ABN/AMRO bank is een bank waar je als klant de vrijheid hebt om zelf een pincode te kiezen.
Dus jouw eigen bank kiest geen pincode voor je uit maar je mag je pincode zelf bepalen=jij kiest zelf de code en niet de bank.
Was ook niet goed opgeschreven. :oops:
ABN/AMRO stuurt geen pincode brief.
Nergens heb ik het woord GEK gebruikt.
Als iemand die conclusie trekt zit dat in zijn eigen kop.
Het is een misverstand niet meer en niet minder.
Sommigen kunnen er gelukkig om lachen
Je hebt het niet letterlijk zo gezegd, maar als je mij als ING-klant gaat vertellen dat ik mijn pincode helemaal niet over de post krijg (alsof ik zelf niet weet hoe ik aan mijn pincode ben gekomen), terwijl je nota bene zelf niet eens bij de ING zit en hier dus geen ervaring mee hebt, dan krijg ik toch wel het gevoel dat ik geestelijk niet geheel voor volwaardig word aangezien. Je zegt m.a.w. niet dat ik gek ben, maar je bejegent me wel dusdanig.

Re: ING overschrijvingskaarten

22
Ach ja, al zou de pincode erin zitten (in die enveloppen). Ik zou er niets meer doen. Mijn taak is alleen die enveloppen in de goede brievenbussen te mikken en meer niet. En die taak zal ik ten alle tijden integer verrichten. Het kan me geen moer schelen wie welke pincode heeft. Dat is hun zaak en niet de mijne. Ik hoor die niet te weten.

Re: ING overschrijvingskaarten

23
ik had dinsdag ook heel veel post (ING en unive) waar een sandd sticker overheen was geplakt waar oorspronkelijk port betaald stond.
lijkt er toch op dat heel veel van die post tegenwoordig via sandd gaat iig meer dan voorheen en er zat ook een envelop bij waar je eigenlijk meteen aanzag dat het overschrijvingskaarten waren van ing.
dus snap wat hier bedoeld word
cron