Re: ING overschrijvingskaarten

12
Doro schreef:Heb alleen ervaring met ABN/AMRO.
Waarom ga je mij dan lopen tegenspreken, terwijl ik uitdrukkelijk aangaf dat ik het over pasjes en pincodes van ING heb? Dit topic gaat nota bene over de ING. Maar nee, bij mevrouw d'r dochter ging het anders, dus iedere postbezorger die iets anders beweert loopt maar wat te bazelen. :roll:

Re: ING overschrijvingskaarten

15
Carla41 schreef:@Doro

hoe durf je nota bene NEWMAN tegen te spreken :?:
je hebt het wel tegen "newman" hoor :lol:

ik denk dat newman een slechte dag had.. , want hij schiet wel heel erg uit zijn slof.
Het gaat er niet om de tegenspraak an sich, maar dat ik een bewering doe over hoe de ING pincodes verstuurt, en dat ik vervolgens voor Doro voor gek word versleten, omdat het bij haar dochter (die niet eens bij de ING zit) heel anders ging. Ik weet verdorie toch wel hoe ik zelf aan mijn pincode ben gekomen.

Re: ING overschrijvingskaarten

17
Carla41 schreef:@Newman

het ging mij om de toon van je gesprek Newman.
het kan best op een wat vriendelijker manier.


Inhoudelijk over de Ing pasjes/ pincodes had je gelijk. :D
Sorry, maar ik hou er niet van om voor gek te worden versleten door iemand die zelf duidelijk niet eens weet waar ze het over heeft. ("Ik weet niet waarom bezorgers denken dat pincodes openbaar in een brief worden verzonden.
Jij kiest zelf de code en niet de bank")

Re: ING overschrijvingskaarten

18
Het is soms wel frustrerend Newman als mensen je niet begrijpen.! :!:


Newman schrijft:
Jij kiest zelf de code en niet de bank")

Reactie: Je schrijft dat je de code kiest, maar niet de bank. maar dat klopt niet Newman. Natuurlijk kies je zelf de bank
;) (een heel vette knipoog natuurlijk)

Re: ING overschrijvingskaarten

20
Nog een keer voor alle duidelijkheid: de ABN/AMRO bank is een bank waar je als klant de vrijheid hebt om zelf een pincode te kiezen.
Dus jouw eigen bank kiest geen pincode voor je uit maar je mag je pincode zelf bepalen=jij kiest zelf de code en niet de bank.
Was ook niet goed opgeschreven. :oops:
ABN/AMRO stuurt geen pincode brief.
Nergens heb ik het woord GEK gebruikt.
Als iemand die conclusie trekt zit dat in zijn eigen kop.
Het is een misverstand niet meer en niet minder.
Sommigen kunnen er gelukkig om lachen
cron