Re: De postzegel van Sandd

22
Jean schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Inmiddels zijn de PostNL-machines zo aangepast dat post met Sandd-zegel wordt uitgebraakt.
En daarna worden ze uiteraard keurig bij Sandd bezorgd :)
Inderdaad. Normaal gesproken zou PostNL ze zelfs gaan bezorgen (met een portkaartje erbij), maar dat gebeurt deze keer niet. Als PostNL slim is houdt ze de zakken met Sandd-post wel achter tot 2 januari, en brengt ze dan in 1x naar Sandd. :twisted:

Re: De postzegel van Sandd

23
Gezien het aantal kerstkaartjes die ik al bezorgd heb en vandaag in de kratten aantrof, mag je toch best wel spreken van een groot succes! Met een professionelere aanpak en wat meer reclame kan het volgend jaar alleen nog maar beter gaan!

Re: De postzegel van Sandd

24
Hier loopt het ook al aardig. vandaag over de 200 sandd kerstkaarten. dat belooft nog wat voor a.s. vrijdag. :roll:
en natuurlijk na de kerst alle kerst/nieuwjaarskaarten die een foutieve postcode hadden en alle post die bij postnl tot de kerstdagen is verzameld
en alsnog bezorgd gaan worden.
met een beetje doorwerken op de herstelpost afdelingen bij sandd krijgen wij die post vast donderdag 28 dec in de kratten.
dan worden de gelukkig nieuwjaar wensen nog voor eind van het jaar bezorgd. :lol:

@jean
wat denk je van de mond op mondreclame? hoe meer kerstpost op tijd wordt bezorgd, hoe meer mensen het volgend jaar ook gaan doen.

Re: De postzegel van Sandd

25
Carla41 schreef:Hier loopt het ook al aardig. vandaag over de 200 sandd kerstkaarten. dat belooft nog wat voor a.s. vrijdag. :roll:
en natuurlijk na de kerst alle kerst/nieuwjaarskaarten die een foutieve postcode hadden en alle post die bij postnl tot de kerstdagen is verzameld
en alsnog bezorgd gaan worden.
met een beetje doorwerken op de herstelpost afdelingen bij sandd krijgen wij die post vast donderdag 28 dec in de kratten.
dan worden de gelukkig nieuwjaar wensen nog voor eind van het jaar bezorgd. :lol:

@jean
wat denk je van de mond op mondreclame? hoe meer kerstpost op tijd wordt bezorgd, hoe meer mensen het volgend jaar ook gaan doen.
Nou die aantallen haal ik niet maar wijk is niet groot. Helaas 9 foute wijkcodering dus die gaan het niet meer redden dit jaar. Want wat vandaag bij post zat wordt volgende week donderdag opgehaald en dus pas dinsdag in het nieuwe jaar bezorgd.
Slecht voor de mond op mond reclame.

Re: De postzegel van Sandd

26
schorre kikker schreef:
Carla41 schreef:Hier loopt het ook al aardig. vandaag over de 200 sandd kerstkaarten. dat belooft nog wat voor a.s. vrijdag. :roll:
en natuurlijk na de kerst alle kerst/nieuwjaarskaarten die een foutieve postcode hadden en alle post die bij postnl tot de kerstdagen is verzameld
en alsnog bezorgd gaan worden.
met een beetje doorwerken op de herstelpost afdelingen bij sandd krijgen wij die post vast donderdag 28 dec in de kratten.
dan worden de gelukkig nieuwjaar wensen nog voor eind van het jaar bezorgd. :lol:

@jean
wat denk je van de mond op mondreclame? hoe meer kerstpost op tijd wordt bezorgd, hoe meer mensen het volgend jaar ook gaan doen.
Nou die aantallen haal ik niet maar wijk is niet groot. Helaas 9 foute wijkcodering dus die gaan het niet meer redden dit jaar. Want wat vandaag bij post zat wordt volgende week donderdag opgehaald en dus pas dinsdag in het nieuwe jaar bezorgd.
Slecht voor de mond op mond reclame.
Geloof dat ik weer ingedut was. Post gaat het wel redden voor de kerst. Dinsdag opgehaald volgende week vrijdag bezorgd.
Ben met mijn gedachten af al een week verder. Maar kerst is pas na volgende week. Ben toch al lang genoeg op want mijn kranten moeten voor 7 uur in de bus liggen. Nu maar de post gaan bezorgen dat moet ook nog gebeuren vandaag.

Re: De postzegel van Sandd

28
Jean schreef:@Carla41: Denk dat het wel goed komt met die mond op mond reclame.

Bij Sandd zullen heus fouten gemaakt worden, maar dat gebeurt net zo goed bij Post.nl. Gedramd wordt er toch wel, ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat!
Wat is mond op mond reclame? Ik ken alleen mond op mond beademing! ; )

Re: De postzegel van Sandd

29
@Newman je hebt helemaal gelijk! ik had moeten schrijven : mond - tot- mondreclame :D

Bij mond-tot-mondreclame gaat het om reclame die door consumenten onderling gemaakt wordt: het woord gaat 'van mond tot mond'. Waarschijnlijk onder invloed van de combinatie mond-op-mondbeademing wordt de combinatie mond-tot-mondreclame soms verhaspeld tot mond-op-mondreclame. Die vorm is niet correct.
cron