Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

32
sorry Pb21, ik dacht toch echt dat ik on-topic bleef.
Ik vroeg Tobo2011 alleen te onderbouwen over zijn stelling, meer niet.
ik krijg een beetje de indruk dat je zelf iets post na een slok op wat iets makkelijker typt.
Dat je veel ervaring hebt met bezorgen daar kan ik niet omheen, wel krijg ik de indruk dat alles moet zijn zoals jij het weet en anderen de les gaat lezen.
Zie een van mijn eerdere post met de vraag of er moderators zijn, nu gaat een lid de dienst uitmaken wat wel en niet kan.

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

33
@88CE

nee hoor nico,
je schuift me nu iets in de schoenen ,anderen de les lezen en de dienst willen uitmaken, wat bij mij niet de intentie is.

maar als tobo geen echt antwoord wil geven op jouw vraag, daar hoef ik me niet in te mengen, excuus .
en "het glas half vol" is symbolisch bedoeld. ik ziet het leven vanuit de zonzijde ;)

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

35
@88CE

lijkt me ook beter voor de discussie op het forum.

wel vind ik je suggestie nogal misplaatst als een wat melige discussie
tussen ondergetekende en andere forumleden, door jou wordt uitgelegd alsof
iemand een slok op heeft.


ik zal het maar verklaren uit het feit dat je het midden in de nacht schreef..
rond die tijd begeef ik me niet op een forum.. ;)

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

36
Het is mogelijk dat de bewoners nu slechter ter been zijn en daarom de post in de voordeur willen. De kranten en folders laten ze later op de dag misschien door een buurman of familie uit de brievenbus aan de weg halen? Maar in principe moet er natuurlijk een brievenbus aan de weg staan die zowel voor post als voor kranten e.d. bestemd is. Nu ligt er geen sneeuw maar wat als dat weggetje onbegaanbaar is. Moeten de postbodes dan met hun lieslaarzen daar door de sneeuw gaan baggeren?
cron