Re: Laat je postfiets zien!

101
Ik heb gelukkig niet zo'n postfiets als die van PostNL op de foto. Die instap is voor mij (58 jarige) namelijk te hoog. Ik heb een fiets met een lage instap. Die fiets heb ik al weer een hele tijd. Er zit een effen blauwe posttas op van de vroegere streekpost. In de garage heb ik naast de blauwe Sanddtas nog een oude RVN tas en een tas van Netwerkvsp met Spotta erop. Toevallig zijn al mijn bezorgtassen donkerblauw. Kan ik ook niets aan doen. Ik fiets en loop elke keer een blauwtje. :lol:

Re: Laat je postfiets zien!

109
postgirl schreef:Mooi fiets, Slagvaardige!!

Nog een tip: zet hem niet in de fietsrekken.. Als hij wordt omgestoten, krijg je een slag in je voorwiel... Dus beter standaard gebruiken ;)
En JAHOOR! Is gebeurd. Ik ook met mijn eigenwijze.... hahaha zie topic "ergernissen" Al had het beter onder "wat maak je tijdens je ronde zoal mee" kunnen staan hahaha

@Ejtnaa mooie fiets!

Re: Laat je postfiets zien!

110
slagvaardige schreef:
postgirl schreef:Mooi fiets, Slagvaardige!!

Nog een tip: zet hem niet in de fietsrekken.. Als hij wordt omgestoten, krijg je een slag in je voorwiel... Dus beter standaard gebruiken ;)
En JAHOOR! Is gebeurd. Ik ook met mijn eigenwijze.... hahaha zie topic "ergernissen" Al had het beter onder "wat maak je tijdens je ronde zoal mee" kunnen staan hahaha
Da's balen, slagvaardige! (Krijgen 'jullie' reparatiekosten trouwens ook vergoed?)

Ik zat ook naar het goede topic te zoeken, maar over banden gesproken: ik heb net (op kosten van de zaak) twee nieuwe buitenbanden op de fiets laten zetten. Hier werd ik na een fietscontrole (goede zaak, vind ik!) op gewezen door de teamcoach; veiligheid voor alles. Door Halfords erop laten zetten.
Gisteren was ik (zwaar beladen) aan het wachten tot een collega opgezadeld was en ik zeg (voornamelijk tegen mezelf): 'heb het gevoel dat ik zo door mijn fiets ga zakken' en ik kijk eens goed.... hangt het voorwiel half los, bouten niet goed aangedraaid (of losgekomen). Jeee.... was niet goed afgelopen, als ik zo de bult was afgedenderd!!
cron