Re: Tips en verbeterpunten voor de site

93
Bedankt ief en ja als het blijkt dat het niet lekker loopt, dan kun je het verwijderen.

Wel heb ik een tip dat je deze forum 1x per maand opschoont (forums waar er meer dan een maand niet is gereageerd, verwijderen)

Gr postgirl
ex Sandd Postbezorgster

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

94
postgirl schreef:Bedankt ief en ja als het blijkt dat het niet lekker loopt, dan kun je het verwijderen.

Wel heb ik een tip dat je deze forum 1x per maand opschoont (forums waar er meer dan een maand niet is gereageerd, verwijderen)

Gr postgirl
Zou je even kunnen kijken of je een nieuw topic kan aanmaken in het nieuwe forum? Ik kreeg namelijk door dat dit nog niet goed werkt.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

95
Misschien een hele rare vraag, maar is er een mogelijkheid om like of tweetknoppen (of beiden) aan de site toe te voegen? Dingen in de openbare fora zouden mss leuk zijn om es op Facebook te delen... kan ik ook wat collega's lokken.
Voormalig postbode TPG Post
Nu: Postbezorger PostNL

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

100
Hoe dan ook, ik zie dat die spammerd er nog steeds staat. :?

Als er een bewust persoon achter zit, die geen Nederlands kent, maar wel sites met bagger besmet, dan kan hij of zij zich niet registreren als er vragen in het Nederlands op zo'n registratiepagina staan.

Dit geldt natuurlijk niet voor spybots of hoe die dingen ook heten. Die 'lezen' geen sites. Ik vraag me alleen af hoe die zich kunnen registreren.

Maar goed. In ieder geval niets openen. En heb je dat toch gedaan, dan maar even je computer scannen op een Trojan, virus of ander malware.
cron