Welkom postbezorgers

1
Op dit forum kan je alles kwijt omtrent jouw beroep: postbezorger. Ook toekomstige postbezorgers kunnen rondkijken op dit forum om te leren van ervaren postbezorgers.

Voor elk bedrijf is een beveiligde sectie aanwezig. Om toegang te krijgen tot deze sectie kan je je via het gebruikerspaneel aanmelden tot de groep waarvoor jij de post bezorgt. Stuur daarna ook een mail of een pm naar mij en verklaar daarin kort dat je daadwerkelijk voor de desbetreffende organisatie werkt. Bijvoorbeeld met een wijk- of bezorgersnummer.

Heel veel plezier op het forum!

Re: Welkom postbezorgers

9
Hallo allemaal !

Ik vind het eindelijk eens tof om ergens over postbezorger te kunnen praten. Met mensen die zelf ook in deze sector werken. Ik hoop dat ik hier nog eens vaker mensen over te spreken krijg. Verder wens ik jullie allemaal het beste in jullie vak. Ook ben ik zelf Postbezorger. Alleen dan meer in de pakket dienst. Ik werk bij een bedrijf die subcontractor is van de TNT-post. Dus eigenlijk werk ik via via bij de TnT. Maar ik moet zeggen dit bevalt me wel. Ben dus nu 22 jaar oud en heb al 4 jaar lang mijn rijbewijs. En heb altijd al graag iets willen doen met rondrijden in een auto. En zo ben ik dus bij de tnt post terrecht gekomen. Heb in mijn jongere jaren als weekend hulp post rond gebracht op de fiets. En dat beviel mij verder ook heel goed.
cron