Hoeveel liter zit er in de fietstas van PostNL?

1
Wilde fietstassen kopen die een alternatief zijn voor PostNL. De fietstassen van Sandd zijn een stuk kleiner en vind ik in de praktijk niet goed werken. Vaker hervullen e.d. De fietstassen van PostNL zijn daarintegen veel groter. Ik wilde bij de fietshandel zeg maar alternatief daarvoor bestellen. Zij wilden weten hoeveel liter er in zit. Weet iemand dit toevallig?

Re: Hoeveel liter zit er in de fietstas van PostNL?

7
Nou, ik vind de posttas van Sandd groot genoeg hoor. Er kan behoorlijk wat in als je de boel gewoon plat legt en de bovenste 3 stapels iets naar je toehaalt. Dan kun je daarachter nog een stapel kwijt. Aan de zijkanten kun je kleinere stapeltjes kwijt. En dan heb ik het alleen over de rechterkant van de tas. Datzelfde kun je ook met de linkerkant van de tas doen. Als het echt veel is en praktisch h.a.h. dan bevestig ik de tas op de trolley en kan er nog een stapel of 2 bij. Als de boel wat uitpuilt gewoon de riemen van de tas vastmaken en de klep dichtdoen. Dan kan er praktisch niets uitvallen. Desnoods kun je de bovenste 2 stapeltjes schuin leggen. Geen idee hoeveel kilo post er zo in de tas kan. En houd ik toch post over dan doe ik nog een fietsronde erachteraan.

Re: Hoeveel liter zit er in de fietstas van PostNL?

8
@vzo
Ben ik niet met je eens vzo..
de Sanddtassen zijn groter dan de tassen van Postnl met de grijze binnentassen.
als we die zouden hebben dan blijven we herladen. :P

Je kan de inhoud (afhankelijk van gewicht natuurlijk) van 4 Zwarte kratten in 1 keer meenemen.
Sandd moet wel met nieuwe tassen aan de afsluiting werken. Riempjes?

Mijn ideale volgorde is
1: Dhl/ Selektmail tas
2: Sandd
3: Postnl ( ivm afsluiting)
4: Vsp.. te ondiep...

@de nieuwe
kratjes van 6 :P :?:
cron