Re: Netwerk VSP > Spotta

41
@Cray

of je solliciteert bij postnl voor de zaterdag als postbezorger
verdien je ong.. 40 euro.. voor 3 uur werken.
kan je axender opzeggen.. daar moet je voor hetzelfde bedrag ws veel meer uren werken.

en als het je bevalt.. bouw je het postbezorgen door de week op di/do 1 wijkje.. ( mits te combineren met school..)
en zeg je spotta op..

zo klim je op.

Re: Netwerk VSP > Spotta

42
@Carla

Ik vindt dat een goed uitgedacht plan (Y)
ik ge eerst kijken hoe Sandd gaat en in 2015 start ik stap 1 van je meesterplan.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

43
Carla41 schreef:@Cray

of je solliciteert bij postnl voor de zaterdag als postbezorger
verdien je ong.. 40 euro.. voor 3 uur werken.
kan je axender opzeggen.. daar moet je voor hetzelfde bedrag ws veel meer uren werken.

en als het je bevalt.. bouw je het postbezorgen door de week op di/do 1 wijkje.. ( mits te combineren met school..)
en zeg je spotta op..

zo klim je op.
Nou, zoveel verdien je ook weer niet hoor! Misschien als zaterdagpostbode (voorbereiden & bezorgen), maar niet als postbezorger. Daar verdien je (afhankelijk van je leeftijd) tot maximaal EUR 9,31 per uur, exclusief vakantiegeld.

Als voorbereider bij PostNL daarentegen krijg je een toeslag van 20 (?) % voor het werken op zaterdag, want dan val je onder de "grote" PostNL CAO ipv de CAO voor postbezorgers. Keerzijde is wel dat je dan vaak al vroeg moet beginnen (uurtje of 7).

Re: Netwerk VSP > Spotta

44
@Newman

nou.. ik bedoel natuurlijk 40 euro Per Maand voor 3 uur werken per zaterdag.
als 16-jarige ontvangt Cray 3.12 euro bruto per uur.. dat is ong. 40 euro bruto per maand
16-jarige zaterdag postbezorger ontvangt Cray 5.12 euro bruto per uur, dat is ong.. 66 .euro bruto per maand.

is het niet zo dat voor een 16-jarige bruto uiteindelijk ook netto is wat hij overhoud.? :D

@Cray/Newman
als voorbereider ontvang je inderdaad 20 % toeslag voor de zaterdag. minimumleeftijd 17 jaar. stap 2 meesterplan Cray!
voordeel.. je bent zo je wil ook vroeg klaar.. heb je nog de hele dag om te voetballen (bijvb.)
cron