Re: Netwerk VSP > Spotta

12
@tombuizer

dan moet je er heel erg veel tijd in steken tombuizer. :cry:
10- 20 folders x 300 adressen.. voor je dat hebt samengevoegd :idea:
en dan nog rondbrengen.. je zal 300 stapels niet in 1 keer kunnen uitrijden..
of heb je een handig karretje achter je fiets...

Re: Netwerk VSP > Spotta

13
Carla41 schreef:@tombuizer

dan moet je er heel erg veel tijd in steken tombuizer. :cry:
10- 20 folders x 300 adressen.. voor je dat hebt samengevoegd :idea:
en dan nog rondbrengen.. je zal 300 stapels niet in 1 keer kunnen uitrijden..
of heb je een handig karretje achter je fiets...
Spotta zijn die dikke ingesealde pakketten, dus er valt niks samen te voegen.

Re: Netwerk VSP > Spotta

15
De folders van Netwerkvsp hoef je niet samen te voegen want die zijn geseald. Die van Axender moet je wel zelf invouwen. En in de pakketten van VSP (even kort te noemen) zitten inderdaad soms meer dan 30 folders. Dan krijg je ook wel wat meer pakketten en moet je vaker bijladen. Maar je krijgt dan ook meer geld. Ik doe het altijd met de trolley en dan de fiets. En inderdaad verdiende je vroeger bij VSP meer dan nu. Die zijn mooi aan het bezuinigen gegaan (als dochter van PostNL). En een hele tijd geleden zaten ook de bonusfolders van AH in het pakket. Nu al lang niet meer. Of die van PostNL nu zo blij zijn met die folders? En als je bij Axender een klein wijkje hebt kom je nog niet aan 10 euro. Om daar boven te zitten moet je een grotere wijk hebben of veel (meer dan 15 folders). Morgen ga ik weer op stap. Vandaag heb ik de wijk van Netwerkvsp verder gedaan. Gisteren kwamen die folderpakketten zo laat (10 voor 4!) dat ik toen alleen de fietsroute gedaan heb. Vandaag ben ik lekker met de trolley op stap geweest. Goede conditietraining. :lol: A.s. woe en don. heb ik voor 2 weken een extra wijk krantjes van Axender (Het Kanton en de Oosterhout). Mooi bij mijn huis in de buurt. Makkelijk voor het eventuele bijladen. Als de krantjes dun zijn hoef ik weinig bij te laden en schiet het lekker op. Woensdag doe ik de Oosterhout en donderdag het Kanton. Die laatste is over het algemeen dunner. Op donderdag moet ik ook nog naar mijn moeder toe dus heb ik wat minder tijd. Achter het spoor krijgen op woensdag beide krantjes. Hoef ik daar maar 1x langs te rijden (auto). Ben niet gek. :D

Re: Netwerk VSP > Spotta

17
Stijn152 schreef: ik ook ga overstappen naar spotta.
Hallo Stijn

Ik werk nu bijna 1 jaar bij Spotta en ik heb nu 2 wijken en dit is wat ik zondag op mijn stoep had
300 kilo (€17) elke folder weegt 1 kilo en in mijn wijken hebben ze nog ouderwetse brievenbussen met hele
kleine ingangen ik kreefg ze met geen mogenlijkheid erdoorheen.
dus dan krijg ik weer klachten dat ik folders voor hun deur neer kwak!
maar dit krijg je de hele winter door maar in de zomer worden ze wel wat minder dik.

Dus ik wens je veel success! (Y)

Axender loopt wel degelijk leeg bij mij in de buurt ben ik zowat de enigste bezorger!
Afbeelding
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

18
@Cray

Welkom!
ik hoop voor je dat je bedoelt elk folderPAKKET weegt 1 kilo Cray. :D

hoe doe je dat dan met die pakketten Cray als je ze er niet door krijgt?
Scheuren?
17 euro voor 2 wijken.. per week.. hoeveel uur ben je ermee bezig Cray?

Re: Netwerk VSP > Spotta

20
Carla41 schreef:@Cray

ik hoop voor je dat je bedoelt elk folderPAKKET weegt 1 kilo Cray. :D

hoe doe je dat dan met die pakketten Cray als je ze er niet door krijgt?
Scheuren?
17 euro voor 2 wijken.. per week.. hoeveel uur ben je ermee bezig Cray?
Zoals RedSquirrel zei waren ze per stuk 1 kilo
Bij een brievenbus die aan de deur gelijmd/geschroefd was hoorde ik het kraken toen ik het folder pakket erin gooide.

En ik kan ze niet scheuren of open maken ik moet een afgeschermd plekje zoeken om het neerleggen
(in de plantenpot,op de deurmat,tussen de deurknop ezv...
en ik ben er normaal 1-2 uur mee bezig voor €13 en deze keer was ik 6 uur bezig voor €17.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)
cron