Telefonisch VSP

1
Afgelopen Vrijdagavond rond de klok van 20.00 uur ging de telefoon,normaal zou je zeggen !
Wat bleek vraag over bezorgen door een soort antwoord apparaat dat als 1 kiest... en als 2 ....
Dit ging over of wij nog bereid waren om post te bezorgen voor VSP.

Zijn er meer mensen die dit telefoontje hebben gehad?
En hebben die al wat gehoord over een wijk bij VSP?

Verder eerder hadden en hebben we niets meer gehoord van VSP sinds wij een brief hadden gehad om bij VSP te komen werken, dIt is al weer een tijdje geleden.
Namelijk de vroegere DHL depothouder(s) zijn als ik wel heb voor VSP gaan werken.
En zouden per 1-6-2011 dit gaan doen.

Re: Telefonisch VSP

2
Nou, misschien zijn enkele ex DHL depots voor VSP gaan werken maar depot Dongen nog niet. Heb het jl. zaterdag nog gevraagd. Ze betaalden te weinig volgens onze depothouder. Hij is nog in gesprek met andere bedrijven. Hopelijk komt er wat uit.

Re: Telefonisch VSP

3
Dit telefoontje heb ik ook gekregen. Ik heb een keer ingevallen voor een zieke en op dit moment zijn er geen open wijken.
Dan word je zeker op deze manier in de wacht gezet. Gewoon zelf blijven bellen voor informatie want ze kijken alleen naar postcodes bij jou in de buurt. Hun telefoonnummers per regio staan op hun website.

Re: Telefonisch VSP

4
Ja, hier is er nog zo een die op de reservelijst bij VSP staat (voor de post). Mag dit jaar wel weer een weekje voor iemand invallen. Dat is week 37. Dus over pakweg een maand. Heb er nu al zin in. Kan ik weer lekker op donderdag post bezorgen en als het te weinig is bezorg ik alleen een paar zijstraten op donderdag en de hoofdstraten die ik bij Sandd ook heb op de vrijdag. Ook ik hoop nog steeds op een vaste wijk in mijn dorp. Heb me ook voor een wijk in Oosterhout opgegeven. Ook nog niets gehoord. Werk daarnaast voor Gicopost maar daar krijg je helemaal weinig post van. Goed dat ik voor Sandd werk. Mis Selektmail nog wel steeds. Maar ja, het is niet anders.

Re: Telefonisch VSP

5
Ik heb datzelfde telefoontje een maand of 2 geleden ook gekregen. Ik nam op en ik krijg ineens een monotone stem. Als ik nog ingeschreven wilde blijven, dan moest ik een bepaald cijfer indrukken. Want er waren op dit moment geen open wijken in mijn regio. Ik wil wel ingeschreven blijven. Ik zal eens die telefoonnummers bekijken per regio op hun site. Ik moet toegeven dat ik daar nog niet gekeken heb. Had niet zo'n beste indruk van VSP omdat ze verder helemaal niets hebben laten horen. Ondanks al die flyers en folders hier in de bus, dat ze mensen zoeken. :?

Re: Telefonisch VSP

6
@slagvaardige,

Waarom bel je niet zelf even. Ze hebben mischien niet meteen een wijk voor je maar je kan wel je verhaal doen dat je ervaring hebt met bezorgen.
Waren die flyers soms om bezorgers van reclame pakketten te zoeken? Want die krijg ik ook om de haverklap in de bus.
Die jeugd van tegenwoordig stopt al na een regenbui of tegenwind lijkt het wel.
Heel de zomer slechte bezorging om tegen de kerst weer te beginnen om 350 kaartjes met nieuwjaar wensen aan de deur af te geven en zo een paar honderd euro op te halen. Nou bij mij mooi niet. Alleen de bezorger van mijn ochtend krant krijgt een goed bedrag.

Ben verder tevreden over VSP.
Betaling op tijd, alleen niet zo veel post als bij Sandd.
Post van DHL zit er nu ook bij.
En heb je een wijk met veel bejaarden dan is er altijd wat te bezorgen.
Want die zijn groot afnemers van postorder bedrijven, brillen, hoortoestellen en bedelbrieven etc.
cron