Re: Jaaropgave onderaannemer VSP ??

11
Ja, wij hebben digiD en wij hebben alles allang ingevuld en ingeleverd, (het meeste was ook al ingevuld, we moesten het natuurlijk wel controleren en indien nodig aanvullen) maar Annelies had dat nog niet gedaan, begrijp ik uit haar bericht en zij had de vraag of ze een jaaropgave moest krijgen of niet. Van de onderaannemer van VSP heb ik er geen gehad in ieder geval. Ik heb uiteraard wel de verdiensten opgegeven. Van de onderaannemer van Sandd heb ik wel een jaaropgave gehad.

De belastingdienst had de verdiensten van Sandd/Postservice en VSP (de onderaannemer) niet zelf al op de aangifte ingevuld. Misschien omdat het vergoedingen zijn onder ovo, dus niet uit loondienst. Ik weet niet waarom zij dat niet ingevuld hebben van te voren. Wij moesten dat zelf in ieder geval nog invullen en opgeven.

Ook als je onder ovo werkt is het fijn om een jaaropgave te hebben, want dan kun je een bewijs aan de belasting overleggen, mochten zij daarom vragen. Uiteraard hebben de meeste mensen ook een bezorgbon en natuurlijk de bankafschriften die ze als bewijs kunnen overleggen.

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

13
Annelies1958 schreef:Hoi,

Zo als jullie nog wel weten heb ik via Martens Post Service de post van VSP bezorgd.
Ik heb al verschillende keren om een jaaropgave gevraagd.
Krijg nu een WhatsApp-berichtje dat ik de bedragen maar bij elkaar moet tellen ...
Maar zijn zijn toch verplicht mij een jaaropagve op papier te geven ?
Ik heb alleen de laatste weken bezorglijsten gehad, daarvoor ging alles zonder enige info, in goed vertrouwen zeg maar. Heb nooit aantallen gehad, laat staan kunnen controleren ...
Betalingen gingen deels via het aannemersbedrijf en deels via de kapsalon die zij ook hebben !?!

vaag verhaal men draait volgens kvk een kapsalon en het is een distributiekanaal van media.
http://bit.ly/GNQtBn

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

19
Zal ik dan maar raden Tobo ???

JIj vind het vreemd dat ik een verschil vind tussen 7 !! opgetelde bedragen van Martens en van mij ....
Het gaat bij mij om een paar Euro's .... Wie weet hoe het bij een ander is.
Ik vind dat dit gewoon correct moet zijn. Maar dat is mijn mening ...
Groetjes, Annelies
cron