Re: Netwerk VSP post?

11
Bovenstaande had ik een vraag of zij dan nog mogelijkerwijze hier en daar nog post bezorgen. Dat was de begin vraag. Vervolgens komen er mensen die mij er op wijzen dat ze alleen folder bezorging zien staan. Daar kan ik slecht tegen, terwijl het er wel degelijk tussen zit.

Re: Netwerk VSP post?

14
@vzo
Stuur een bericht aan de directie van Vsp of ze hun site up to date willen maken :P

Neem genoegen met het antwoord van het forum lid Slagvaardige..
niet de minste :lol:

Lees de nrc van 14 november 2011, 09:06
Netwerk VSP stopt met postbezorging – ontslag voor 5.000 bezorgers door Marije Willems

Re: Netwerk VSP post?

15
verzendenenontvangen schreef:Bovenstaande had ik een vraag of zij dan nog mogelijkerwijze hier en daar nog post bezorgen. Dat was de begin vraag. Vervolgens komen er mensen die mij er op wijzen dat ze alleen folder bezorging zien staan. Daar kan ik slecht tegen, terwijl het er wel degelijk tussen zit.
dan zijn ze het er vergeten tussen weg te halen, who cares.

Re: Netwerk VSP post?

16
88CE schreef:
Tobo2011 schreef:de verhaaltjes raken op.
Die gedachte trap ik ook steeds in :o
Zodra je denkt dat ze bij zinnen is gekomen komt er weer een zondvloed aan onderwerpen :lol:

Ach, we leren er mee omgaan 8-)
Ja..arm mens...is ernstig ziek en heeft het zelf niet door. 8-)

Maar de zinloze verhaaltjes worden al minder.... voor het overige...
Afbeelding
[/quote]

:mrgreen: (Y)

Re: Netwerk VSP post?

17
verzendenenontvangen schreef:Bovenstaande had ik een vraag of zij dan nog mogelijkerwijze hier en daar nog post bezorgen. Dat was de begin vraag. Vervolgens komen er mensen die mij er op wijzen dat ze alleen folder bezorging zien staan. Daar kan ik slecht tegen, terwijl het er wel degelijk tussen zit.
:?:
Afbeelding

Re: Netwerk VSP post?

20
'Ik word niet goed van dit soort klutsmutsen'
13/09/03, 00:00
Deze week een nieuwe chaostheorie en een nieuwe moeilijke kwestie: is de mannelijke grote teen te ontspannen om een teenslipper aan te kunnen sturen?...

Ook de mannelijke lezers van M/V blijken weer allemaal uitgerust terug van vakantie. Want, hmm, wat zijn ze weer heerlijk pittig in hun reacties op deze of gene aantijging aan hun adres in deze rubriek. Louis van der Meij uit Amsterdam bijvoorbeeld, blijkt hogelijk verbaasd over het feit dat de dames weer gewoon met hun eindeloze gejeremieer over al hun falen en feilen op deze pagina kunnen wegkomen. Waarom niet gewoon de koe bij de horens gepakt: 'Vrouwen zijn gewoon chaotische knoeiers met alles, tot en met hun leven toe. Dus knoeien ze ook met eten en zitten daardoor innerlijk en uiterlijk onder de vlekken en met een verkeerd kapsel', e-mailt Louis.

En hij legt uit: 'Dat komt allemaal door de grote moeite om zich te kunnen concentreren op één onderwerp en dan is het overbruggen van de afstand bord naar mond een hachelijke onderneming, vooral als je er tegelijkertijd verward bij praat en gesticuleert om je emotionele ”betoog” kracht bij te zetten; dat komt de coördinatie immers niet ten goede. Gevolg van die wanorde is ook dat ze gaan wenen bij een tv-reportage, terwijl vriendlief met droge ogen rustig een biertje pakt.'

Volgens Louis kunnen mannen onder andere zonder te knoeien eten doordat ze hebben geleerd onderwerpen afzonderlijk te behandelen en hun emoties zorgvuldig te beheren. Vrouwen berusten in de hun aangeleerde emotionele wanorde, 'wat weer leidt tot gezellige eindeloze gesprekken over emoties, men moet toch wat om het te rechtvaardigen niet? En niemand die daarbij vraagt: ”Wilt u afronden?” Wat missen we Annemarie Grewel toch, díe kon het wel!'

Peter Vonk (46, Den Haag) is ook al boos, en wel op lezeres Krista Minkhorst die schreef dat ze, na een mini-sabbatical van zeven weken in Italië, zo baalt omdat ze weer opgescheept zit met 'de Nederlandse man'. Peter: Onze schuld natuurlijk weer! De vrouw treft geen blaam, zo blijkt uit haar verhaal. Want in Italië ging het toch allemaal prima? Instant reacties op die in de zomerwind geheven tieten. Maar wij, wij nemen geen initiatief, gaan niet op ons natuurlijk doel af en staren peinzend in de noordwestenwind. Ach, wat zijn wij een stel zieligerds.'

Nee, Peter wordt er persoonlijk 'niet goed van, van dit soort 'klutsmutsen'. 'Als het je hier allemaal niet bevalt, emigreer dan! Rot op en laat je gangbangen op willekeurig welk tropisch strand dan ook. Zeven weken, zeven maanden, zeven jaar, tot alles aan je naar de grond wijst. Als ik het maar niet hoef te horen!'

Vanessa Nelenhuis (26, Leiden) schrijft dat ze als vrouw zijnde de bezwaren van Krista ook niet snapt. Zij noemt zich uitermate tevreden over de Nederlandse man, juist omdat deze er zo goed in slaagt de vrouw als gelijke te zien, en niet alleen als seksprooi. Ook Vanessa lijdt eronder dat ze wordt toegesist en toegefloten wanneer ze bijvoorbeeld gewoon leuk gekleed boodschappen doet, meldt ze, maar al haar persoonlijke ervaringen terzake spelen zich klaarblijkelijk niet binnen onze grenzen af. Sterker nog: de Nederlandse man verdient in de ogen van Vanessa nog wel 'een plusje', aangezien vrouwen soms echt hun best moeten doen om juist van hém aandacht te krijgen.

Nog twee laatste typische zomerkwesties voordat het volgende week officieel herfst wordt. Brigitte Kollmer (34, Hoorn) hoopt nog te weten te komen waarom het altijd kerels zijn die met de car-stereo op 10 langs terrassen en door winkelstraten cruisen, en zij vraagt zich bovendien af waarom de meeste mannen er niet in slagen normaal op klassieke plastic teenslippers te lopen. Brigitte heeft er in eigen kring een boom over opgezet en daar de indruk aan overgehouden dat mannen niet kunnen 'knijpen'. Mogelijk, aldus Brigitte, dat deze lacune in de hersen/groteteen-coördinatie bij heren iets zegt over hun ontspannen, zorgeloze houding ten opzichte van het leven.

Lopende kwesties: klopt het dat vrouwen met de wijsvinger op de belknop drukken en mannen met de duim? Bij ons thuis bestaat dit onderscheid wel degelijk, maar hoe zit dat in het algemeen?', vraagt Nico Egbers uit Amstel veen. En H. Schonewelle uit Rotterdam wil weten of het in meerdere huishoudens zo is dat de vrouwelijke partner zich bij het scheren (bikinilijn, oksels), en ondanks herhaalde waarschuwingen, van het herenscheermes blijven bedienen, terwijl ze toch moeten weten dat je daar als kerel de gevreesde baardschurft van kunt oplopen!
cron