Handschoenen geschikt voor de post

1
Heb net na het invullen van een enquete van Otto een kortingsbon van 10 Eurootjes verdiend. Even ingewisseld voor handschoenen die geschikt zijn om een smartphone met toetjes mee te bedienen. Ik heb gehoord dat ze ook geschikt zijn voor het rondbrengen van de post. Hoef je geen handschoenen meer uit te trekken of van die halve aan te doen.

Concullega van Postnl kwam daar laatst mee. Die heeft ze ook. Ze waren iets van 14,90 maar nu met een tientje korting. Wel uiteraard nog verzendkosten eroverheen.

Zal ze gebruiken en melden of ze inderdaad geschikt zijn voor de post. Ze zijn in ieder geval op voorraad. Zowel de maat S als de maat L.

Re: Handschoenen geschikt voor de post

5
Zelf moet ik altijd handschoenen aan omdat ik winterhanden heb.
Nu heb ik al van alles geprobeerd en wat belangrijk is is dat ze stroef zijn.
Je hebt van die witte plastic brievenbus kleppen met een randje van 2 millimeter die met blote handen al moeilijk te openen zijn en als je die vlot met handschoenen aan open krijgt heb je zeker de goede.
Ook je bundels moeten niet gaan glijden in je hand tijdens het verwijderen van de elastieken.
Ik heb ook goedkope leren handschoentjes gebruikt en dat ging best goed maar ze gaan wel snel kapot.
Laatst had ik een retour Engelbert Strauss gids ingekeken en die hebben voor elke klus wel een paar handschoenen.
Ik heb de winterhandschoen comfort plus van 4,90 euro besteld en ze bevallen goed.
Afbeelding

Re: Handschoenen geschikt voor de post

8
Ik gebruik ze sinds november (was eigenlijk op zoek naar nieuwe privéhandschoenen, maar kon deze niet laten liggen in de winkel) en vind ze heerlijk om mee te werken. Goede grip op de post en gewoon je telefoon kunnen opnemen als de teamcoach of planner je belt :-)
Tot nu toe ben ik er erg blij mee en vind ze erg praktisch voor het post bezorgen.

Alleen op dagen dat we veel folders hebben, wissel ik nog wel eens een van de smartphonehandschoenen om voor een halve vingerhandschoen, om zo die folders wat makkelijker uit mijn schoudertas te kunnen pakken.

En ze zijn niet waterdicht, dus als het koud is en regent, dan kies ik voor de wanten met opening (weet even niet hoe die officieel heten, de naam "berenwanten" die een klant er ooit aan gaf vind ik wel leuk).

Re: Handschoenen geschikt voor de post

9
Als je vingers gewoon tegen elkaar aanhoudt en de niet spreid blijven ze veel makkelijker warm en heb je geen vingertopjes aan je handschoenen nodig. Net als in een want houden ze elkaar makkelijk warm. Klinkt misschien gek maar probeer het maar eens. Geldt trouwens ook als je geen post bezorgt.
cron