Re: Huisnummer zonder toevoeging:

21
Carla41 schreef:@slagvaardige

oke oke oke slagvaardige (Y)
aan jouw service zal het niet liggen :D
Ik ga het niet heel liefjes nabrengen hoor. Ik zorg er wel voor dat de boodschap duidelijk overkomt en dat ze als de wiedeweerga hun nieuwe adres aan de desbetreffende instanties doorgeven. Ook is het bedrijf maar op zo'n vijf minuten fietsafstand van mijn huis. Hadden ze aan de andere kant van de stad gezeten, dan was ik er niet naartoe gefietst. Dan waren de poststukken gewoon retour gegaan. En komen ze wederom in mijn wijk terecht in de toekomst? Dan hebben die lui pech want dan breng ik het niet meer na. Er zijn grenzen.

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

23
jandegraaf schreef:bezorg op nummer en verder geen poespas ik kijk niet naar namen.
wij bezorgen op nummer en niet op naam.
als ik op naam moet bezorgen gaat 15% retour
maar 15%? haha Ja bij mij met gewone post ook... maar als de PCL of andere loterij reclame erbij is kan de helft retour. 6 grote straten van mij zijn rijtjes woningen die vooral gebruikt worden als start of tussenwoning. In het kleine stukje waar ik zelf woon (max. 25 huizen) hebben dit jaar alleen al 10 verhuizingen plaats gevonden en zo gaat het met al die straten. Er is geen beginnen aan om op naam te sorteren. Dan kan alles retour haha! Gelukkig hoeft dat bij Sandd niet, maar wat is het toch vervelend om voor de zoveelste keer te horen te krijgen "mevrouw! Deze man/vrouw woont hier niet" En dan voor de zoveelste keer uitleggen dat ik er niks tegen kan doen. Zo nu en dan doe ik 'm onder 'geweigerd' als ze er echt een probleem van maken, maar de volgende keer moet ik hem er toch weer ingooien!

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

25
Als het niet klopt in verband met verhuizingen gaat het terug. De afzender krijgt dan ook wel in de gaten dat er iets niet klopt. Als jij de fout van de afzender of geadresseerde gaat lopen oplossen stopt het nooit,. Da blijf je steeds post bezorgen die niet in jouw wijk hoort. Dat is niet jouw verantwoordelijkheid.

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

27
mij is gezegd door tussenpersoon dat ik zelf NIET MAG oplossen. Dat ik moet bezorgen op nummer en niet op naam. Omdat het in mijn eigen dorp is, ken ik wel een aantal mensen. Zo weet ik dat mijn buurvrouw vroeger in een andere straat woonde en weet precies welk nummer, omdat ik regelmatig nog (PCL/kleding catalogussen) post voor haar heb op dat adres. Begin dit jaar is een oude stappersmaat van mijn partner overleden en nog steeds heb ik kleding/large catalogussen voor hem op dat adres. Er zijn nieuwe mensen in dat huis van hem gekomen en voor ons zelf is het ook confronterend. De buurvrouw en de familie van die overleden man heb ik hiervan op de hoogte gebracht, maar nog steeds ontvang ik de post. Ik heb tussenpersoon na gevraagd, maar die zegt dat ik het gewoon moet bezorgen. Ik moest van haar niet meer kijken naar de naam en alleen maar naar het nummer.

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

28
marloes schreef:mij is gezegd door tussenpersoon dat ik zelf NIET MAG oplossen. Dat ik moet bezorgen op nummer en niet op naam. Omdat het in mijn eigen dorp is, ken ik wel een aantal mensen. Zo weet ik dat mijn buurvrouw vroeger in een andere straat woonde en weet precies welk nummer, omdat ik regelmatig nog (PCL/kleding catalogussen) post voor haar heb op dat adres. Begin dit jaar is een oude stappersmaat van mijn partner overleden en nog steeds heb ik kleding/large catalogussen voor hem op dat adres. Er zijn nieuwe mensen in dat huis van hem gekomen en voor ons zelf is het ook confronterend. De buurvrouw en de familie van die overleden man heb ik hiervan op de hoogte gebracht, maar nog steeds ontvang ik de post. Ik heb tussenpersoon na gevraagd, maar die zegt dat ik het gewoon moet bezorgen. Ik moest van haar niet meer kijken naar de naam en alleen maar naar het nummer.
Jouw tussenpersoon is wellicht een simpele geest.
Of ze denkt dat jij een simpele geest bent die zich maar vooral aan simpele regeltjes moet houden opdat de zaak niet volledig in de soep loopt.
cron