Goede brievenbus afsluiters i.v.m. vuurwerk?

1
Sommige mensen zijn niet helemaal bij hun hoofd door vuurwerk door de brievenbus te gaan gooien. En dan helpt een nee/nee sticker niet met de melding "geen ongeadresseerde zendingen". Heeft iemand ook tips om je brievenbus goed te laten afsluiten? Ik heb het tot nu toe gedaan met wat proppen er voor te doen maar die duw je zo weer weg. Een school had de brievenbus op slot gezet zonder dat je dat kon zien!

Re: Goede brievenbus afsluiters i.v.m. vuurwerk?

6
peterhendrix schreef:
postbode7 schreef:Brievenbusafsluiters? Hallo, waar moeten we als postbode dan jouw post in doen?
Ik denk dat er na 7 uur s'avonds niet veel post meer bezorgd word...
Hier in elk geval niet, maar gisteren (zondagavond 21:45!) tot mijn verbazing iemand
met een groot pakket. Ik was niet op tijd bij de deur: ik zat boven en moest eerst weer wat aantrekken.
Kwam bij de deur: niemand. Tape van de bewakingscamera afgekeken: Pakketdienst.
Die lui laten op ons adres ook de hele week pakjes voor de buren achter. Er was nu ook geen briefje achtergelaten
dus zal weer niet voor onszelf zijn geweest.
Zondagavond... ze doen wel erg hun best om iets alsnog af te leveren.

Re: Goede brievenbus afsluiters i.v.m. vuurwerk?

9
:lol: Nog gekker, postNL is zo bang dat ze niks op tijd bezorgen, ik had zondag ineens post van postNL! :mrgreen: Terwijl zondag toch echt een rustdag is!?

Och ik woon in een flat en mocht het zo zijn dat me brievenbus wordt op geblaas, enigste wat ze dan opblazen zijn folders.
Trouwens 1 belletje en ze zetten gewoon een nieuwe brievenbus neer voor ons! :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron