Rond 16 uur post bezorgd

1
Normaliter bezorg ik de post direct om 8 uur. Maar ik moest dat eens later doen omdat ik naar het ziekenhuis moest. Nu bezorgde ik één keer rond 16 uur tot en met 17.30 uur. Kreeg ik gelijk chagarijnige man die met mij sprak dat het "zaterdag" post zou zijn (was op de vrijdag). Mensen raken er eenmaal aan gewend dat de post op een bepaald tijdstip komt maar als het één keer later is krijg je gelijk gezeur om je heen! Jammer hoor! Tegenwoordig mag PostNL ook bezorgen tot 18.00 uur, dat was eerder tot 17.00 uur.

Re: Rond 16 uur post bezorgd

2
Je mag bezorgen tot 18:00 uur, dus je was op tijd. Dat kun je dan gewoon aan die man vertellen. Dat je tussen 8 en 6 moet bezorgen. Ja, de ene keer wordt het wat later. Jammer dan.

Ik had laatst ook zo'n zeur van een vrouw. Normaliter kom ik zo tegen 11 uur/half 12 bij haar aan. Nu was het 12 uur of half 1. Meteen vond ze dat raar. Ja, ik had veel post die dag. Dan doe je er wat langer over. Heb ik haar ook gezegd.

Re: Rond 16 uur post bezorgd

3
De post kan wel wachten vind ik! Bij PostNL klantenservice kreeg mijn collega een klacht. Een mevrouw wilde klacht indienen dat de post altijd 13 uur bezorgd werd. Dit keer was het na 14.00 uur. Mijn collega dacht dat het een grapje was. Maar die mevrouw aan de andere kant van de lijn was zeer serieus en verbolgen om het feit dat mijn collega haar niet serieus nam!
cron