Dank voor de tip. Het probleem met de flats wordt veroorzaakt doordat het programma aangeeft waar de woning zich bevindt, en niet waar de brievenbus staat. Bij de flats is het sowieso ondoenlijk om alle nummers op de juiste plaats te zetten, omdat deze zich ook boven of onder elkaar kunnen bevinden. Daar zou je eigenlijk een 3D-plattegrond voor moeten gebruiken.souliesandd schreef:Ik heb mezelf vandaag een tijdschrift bezorgden daar stond de volgende tip in: Op de siteOpenStreetMap.org (let op dat je niet .nl neemt, want toen ging mijn virusscanner blaffen) kun je plattegronden printen van straten met huisnummers erbij! Heel handig om aan je invaller door te geven! Alleen merkte ik dat het bij mij niet klopte bij de flats, omdat daar steeds een bosje nummers verspringt. De missende nummers zitten dan in de flatkastjes, of juist niet.
Verder klopte echt alles, zelfs de vorm van de huizen!
Is het gelukt? Het was in elk geval mooi rustig qua post, om een nieuwe wijk te verkennen.slagvaardige schreef:Volgende week heb ik een nwe invalwijk dus zal eens op die link kijken.
Bedankt!
Ja, ik vrees bij gebrek aan huisnummers weer veel duistere koffieshops naar binnenslagvaardige schreef:Dat is weer de andere kant op!
Ik ken die hoek van Arnhem niet zo. Hoop ook niet zo ver te komen, qua post bezorgenIk vond het Duifje trouwens erg leuk om te doen.